וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנופ דוג חותם בארגון הספורט האלקטרוני FaZe Clan

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 12:29

הראפר שמתחזק על הדרך ערוץ Twitch הופך לסטרימר ויוצר תוכן עבור ארגון ה-Esport הפופולארי

ארגון הספורט האלקטרוני FaZe Clan שיחרר הצהרה שהוא מצרף לשורותיו את לא פחות מהראפר הפופולארי סנופ דוג בתור סטרימר ויוצר תוכן. ב-FaZe חיפשו להרחיב את היקף הטאלנטים שלהם ונראה שהראפר (שגם מתחזק על הדרך ערוץ Twitch והפך בזכותו למימ ברשת) נמצא כאופציה מושלמת עבור הארגון.

אחד מהרגעים הבלתי נשכחים של סנופ דוג בתור סטרימר היה כששכח את השידור ב-Twitch פתוח במשך שמונה שעות רק בשביל לחזור לעמדת הגיימינג בשוק מוחלט. רגע נוסף שהקנה לו מעמד של מימ באנטרנט היה כשהפסיד משחק של מאדן NFL 21 לאחר כרבע שעה ועזב בזעם - רגע שכבר זכה ללא מעט גרסאות ברשת. מוזמנים לחפש Snoop dogg Rage Quit Compilation.

דמותו של סנופ דוג הופיעה גם ברקע בזירת קרב במשחק Tekken Tag Tournament 2, ובמשחק True Crime: Streets of LA. הוא שיחק ודובב את דמותו של Crow ב-Def Jam: Fight for NY המושפע מתרבות ההיפ הופ, ואף זכה להיות קריין במשחק קול אוף דיוטי Ghosts במצב המולטיפלייר

סנופ דוג שוכח לכבות את השידור ב-Twitch

והרגע שהקנה לו מעמד של מימ ברשת

ארגון FaZe Clan מתחזק מספר קבוצות Esport במשחקים קאונטר סטרייק, PUBG, פיפ"א, פורטנייט, רוקט ליג, Valorant, וריינבו סיקס Siege. הוא החל את דרכו בשנת 2010 בתור קלאן שהוקם על ידי שלושה שחקנים שהדגימו סרטוני טריקים (Trickshots) מרשימים בקול אוף דיוטי וצברו פופולאריות רבה.

הקלאן הצטרף לסצנה התחרותית והחל להתחרות באופן מקצועי בליגות ה-Esport של קול אוף דיוטי לאחר שערוץ היוטיוב זכה למיליון עוקבים בשנת 2012, ומאז הפך לארגון ספורט אלקטרוני השווה מיליארדי דולרים. בשבוע שעבר FaZe הצליחו להדהים את סצינת הקאונטר סטרייק לאחר שזכו בגמר IEM קטוביץ' 2022 מול G2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully