וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EA תסיר את רוסיה מפיפ"א 22

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 17:58

החברה הגיעה להחלטה משותפת עם אירגוני פיפ"א ואופ"א כתגובה לפלישה לאוקראינה

חברת EA משחררת הצהרה בטוויטר ומודיעה כי היא הגיעה להחלטה משותפת ביחד עם ארגוני פיפ"א ואופ"א והוחלט להסיר את נבחרת רוסיה והמועדונים הרוסיים מפיפ"א 22, ממצבי האונליין השונים ומגרסת המובייל של המשחק עד להודעה חדשה, וזאת כאות הזדהות עם העם האוקראיני והפלישה הרוסית.

"EA Sports מזדהה ועומדת לצד העם האוקראיני והקולות השונים הנשמעים בעולם הכדורגל, והיא קוראת לשלום והפסקת המלחמה באוקראינה. בתיאום עם השותפים שלנו בפיפ"א ואופ"א, EA יזמה והחלה תהליכים להסרת נבחרת רוסיה וכל המועדונים הרוסיים ממשחקי פיפ"א 22, ממצבי האונליין, והמובייל. אנו נמשיך לעדכן את הקהילה על פעולות עתידיות שננקוט, ואנו מודים לשחקנים על הסבלנות בזמן שאנחנו עובדים על העדכונים הללו".

EA הודיעה כי תנקוט בגישה דומה ותסיר את רוסיה גם ממשחק ההוקי שלה NHL 22, והיא למעשה בין החברות הראשונות בתעשייה שנוקטות עמדה ברורה במלחמה. הראשונים שהחליטו להטיל סנקציות על רוסיה בתעשייה היו BLAST Premier, המשדרים אליפויות ותוכן של ספורט אלקטרוני, שהחליטו להחרים קבוצות וארגונים המבוססים ברוסיה.

רק אתמול סגן ראש ממשלת אוקראינה, מיכאל פדורוב, פירסם פוסט בו הוא ביקש מחברות ומפיצות בתעשייה להצטרף למאבק ולהחרים את קהל הצרכנים הרוסי, ואף ביקש מחברות כמו סוני ומיקרוסופט להשבית חשבונות של שחקנים רוסים ובלארוסים בפלטפורמות הפלייסטיישן והאקס בוקס.

עד עכשיו חברות כמו CD Projekt Red, יוביסופט, THQ, ו-Gearbox תרמו לארגונים הומניטריים הפעילים ברחבי אוקראינה ואף חיזקו את סניפי הפיתוח שלהם שפעילים במדינה, אך אף חברה או מפיצה לא אמרה שתבצע מהלכים כנגד קהל השחקנים הרוסי באופן ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully