וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קופה ראשית" מגיעה למשחק מיינקראפט: צפו בפרק המלא

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 11:44

בונים מטאוורס: בזק הקימה עיר וירטואלית במשחק המחשב הפופולארי עם סניף "שפע יששכר" בו צולם פרק מיוחד של התכנית

קופה ראשית מגיעה למיינקראפט. בזק, פרלמנטום,
קופה ראשית מגיעה למיינקראפט/בזק, פרלמנטום

לאחר הצלחתו הפנומנלית של קמפיין בזק עם חברי 'קופה ראשית', והזכייה בשלל פרסים ותארים לרבות 'חביב הקהל' בפרסי 'קקטוס הזהב', החברה יוצאת במהלך תוכן חדשני וראשון מסוגו בעולם, שכולל: הקמת עיר וירטואלית בתוך משחק המחשב הפופולרי בעולם, מיינקראפט, ובה סניף של סופר 'שפע יששכר'; זאת לצד הפקה וצילום של פרק מיוחד, שצולם במלואו במשחק המחשב.

בפרק החדש שותפו הפרזנטור של בזק גידי גוב, וחברי הקאסט של קופה ראשית המשתתפים בקמפיין: נועה קולר (שירה שטיינבוך), קרן מור (כוכבה שביט), דב נבון (אמנון טיטנסקי), יניב סוויסה (ניסים שמעוני) ודניאל סטיופין (אנטולי). במהלך הפרק כוכבי הסדרה, המתגוררים ב"פייברקאפט", יתנהלו כהרגלם תוך התייחסות ל'פיקסליזציה' שלהם.

שחקני המיינקראפט יוכלו להסתובב בחופשיות בתוך ה'פייברקראפט' ולהשתתף במשחק ייעודי שמטרתו לחבר סיבים אופטיים לבתים, בניינים ומבנים בתוך מפת העיר של בזק במיינקראפט, לטייל בסניף 'שפע יששכר' בתוצרתו הדיגיטלית, לעלות למשרד של שירה, לבקר בקצביה של אנטולי וניסים ולעבור בקופה של כוכבה. עשרת הראשונים שיגיעו במשחק למיליון נקודות יזכו במשקפי VR- Oculus Quest 2 128G.

קופה ראשית מגיעה למיינקראפט. צפו בפרק המלא>>>

מיכל רוזנטל, מנהלת התקשורת השיווקית של בזק מסבירה: ''אנו גאים ונרגשים להקים לראשונה עולם וירטואלי ומשחק מקורי, בתוך משחק המחשב הפופולרי בעולם, מיינקראפט ולהיות הראשונים לצלם פרק של סדרה ישראלית ביקום מקביל. בזק כמובילת תחום האינטרנט ופריסת הסיבים בישראל, בוחנת כל העת את התקדמות חזון המטוורס, והפעילות במיינקראפט היא רק הצעד הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully