וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: Valve מכריזה על משחק חדש ביקום של Portal

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 16:41

המפתחת שלא יודעת לספור עד שלוש מציגה חוויה חדשה ומותאמת עבור קונסולת ה-Steam Deck שתציב אתכם בנעליו של מפקח מוצר בחברת Aperture

צפו בטריילר ההכרזה של Aperture Desk Job

Aperture Desk Job/Valve

חברת Valve השיקה במהלך סוף ההשבוע את הקונסולה הניידת שלה החדשה שלה - ה-Steam Deck, שממש כמו קונסולת הנינטנדו סוויץ' גם מתחברת לטלוויזיה ומאפשר לשחקני המחשב גישה לספריית משחקי הסטים שלהם בכל רגע ובכל מקום.

ביחד עם ההשקה של הקונסולה Valve מכריזה גם על משחקון חדש שיותאם במיוחד לקונסולה הניידת: Aperture Desk Job - שיתקיים ביקום של המשחק "פורטל" (ו-Half-Life) שיציב אתכם בנעליו של מפקח מוצר בחברת Aperture Science.

המשחקון ישוחרר ב-1 למרץ וינתן להורדה חינמית בפלטפורמת ה-Steam Deck. למרות ש- Aperture Desk Job יהיה זמין גם עבור המחשב האישי, הוא לא יתמוך במקלדת ועכבר והשחקנים יזקקו לשלט על מנת לשחק, מכיוון וחווית המשחק מותאמת ומכוונת עבור הקונסולה הניידת.

Aperture Desk Job. Valve, אתר רשמי
Aperture Desk Job/אתר רשמי, Valve
Aperture Desk Job. valve, אתר רשמי
למרות שהמשחק זמין גם לשחקני המחשב האישי, חווית המשחק הותאמה לקונסולת ה-Steam Deck/אתר רשמי, valve

בעמוד הסטים הרשמי של המשחק נכתב: "אתם תשחקו עובד חדש ולא משמעותי ביומו הראשון בעבודה - ליבכם מלא תקווה וחלומות ואתם להוטים לטפס בראש הסולם האירגוני, אבל לחיים יש תוכניות אחרות, והן כוללות כיסאות". נשמע ציני, קר, ותעשייתי, כיאה לגישה של משחקי פורטל.

המשחק האחרון ש-Valve שיחררה היה Half-Life: Alyx בשנת 2020, שפותח במיוחד לפלטפורמת המציאות המדומה עבור שחקני המחשב האישי. גם במקרה זה לא היה מדובר בכותר השלישי שכולם מצפים לו כבר מעל לעשור, ומדובר במשחק Midquel שמתקיים בין עלילות המשחק הראשון והשני.

Aperture Desk Job. valve, אתר רשמי
חוזרים לחברת Aperture/אתר רשמי, valve
Aperture Desk Job. valve, אתר רשמי
Aperture Desk Job/אתר רשמי, valve

למרות שגם Aperture Desk Job וגם Alyx לא נחשבים להמשכים שציפינו להם, כאן בערוץ הגיימינג אנחנו בעיקר שמחים לקבל אות חיים מהמותגים ותכנים חדשים מהחברה. בעיקר כי אנחנו כבר יודעים והשלמנו עם העובדה שב-Valve לא יודעים לספור עד שלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully