וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש מרץ נחשפו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 13:48

סוני בוחנת החודש את כישורי ההישרדות, הלחימה והנהיגה של השחקנים, ומצ'פרת גם במשחק רביעי - מצב הרשת של Ghost of Tsushima

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי שירות PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-1.3, ועד יום שני, ה-4.4.

המשחק הראשון שיגיע לקונסולת הפלייסטיישן 4 הוא משחק האקשן-הישרדות Ark: Survival Evolved בו השחקנים תקועים על אי בודד ונאלצים להתמודד עם דינואזורים וחיות פריהיסטוריות אחרות. תוכלו לשחק במצב סינגל פלייר או מולטיפלייר גם עם חברים או שחקנים אחרים ברשת וליצור שבטים משלכם, בזמן שאתם מנסים לשרוד את הסכנות השונות על האי המסתורי.

המשחק השני שיגיע גם הוא אל הפלייסטיישן 4 הוא Team Sonic Racing - משחק המירוצים המשוגע והמהנה שמבוסס על המותג של סוניק הקיפוד. ממש כמו משחקים כמו מריו קארט Crash Team Racing השחקנים יוכלו לבחור בין 15 דמויות מעולמו של הקיפוד הכחול ולהתחרות במסלולים מאתגרים, לאסוף Power Ups שונים, לבצע דריפטים מהירים - הכל בשביל לסיים במקום הראשון.

PS Plus March. סוני, אתר רשמי
PS Plus March/אתר רשמי, סוני

המשחק השלישי שיגיע לקונסולת הפלייסטיישן 5 הוא Ghostrunner - משחק אקשן בגוף ראשון בו השחקנים יגלמו נינג'ה בעל יכולות ורפלקסים על-אנושיים. השחקנים יוכלו להשתמש במגוון תרגילים מרשימים: להתחמק מכדורים, לרוץ על קירות, ולחסל את היריבים במכה קטלנית אחת. השחקנים יהיו פגיעים לא פחות מהאוייבים שלהם וגם הם יוכלו להפסיד בקרב במהרה אם לא ישימו לב - מה שהופך את Ghostrunner לסוג של "ריקוד שלא נגמר" עם המוות.

והחודש אנו מקבלים גם משחק רביעי: Ghost of Tsushima: Legends, שיגיע לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5.Legends הוא מצב המולטיפלייר הכותר הבלעדי של סוני Ghost of Tsushima, והוא יאפשר לשחקנים לבחור בין ארבעה סוגי לוחמים שונים: סמוראי, צייד, רונין או מתנקש, ולצאת עם עוד שלושה חברים ברשת לקרבות חרב מאתגרים במצבי משחק שונים.

שחקנים שעדיין לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש ינואר: EA Sports UFC 4, Planet Coaster: Console Edition ו- Tiny Tina's Assault on Dragon Keep יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-28.2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully