וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד חדש נכנס לזירה: סטריט פייטר 6 הוכרז

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 12:45

Capcom מכריזה על הכותר החדש בסדרת משחקי המכות הותיקה והאייקונית, וחושפת באותה נשימה אוסף משחקים קלאסיים

חברת Capcom מפתיעה ומכריזה על סטריט פייטר 6 - הכותר החדש בסדרת משחקי המכות האייקונית והפופולארית שלה שחוגגת השנה יום הולדת 35 שנים מאז ששוחררה לראשונה. צפו בטיזר-טריילר בנגן המצורף>>>

Street Fighter 6 Teaser/Capcom

הטריילר אמנם לא מציג לנו את המשחקיות, אבל הוא כן מציג לנו את דמויותיהם של ריו ולוק מתכוננים לקרב, וחושף בפנינו שסגנון המשחק החדש נוטה לסגנון פחות מצוייר ומעט יותר "ריאליסטי" (עד כמה שניתן). מ-Capcom נמסר כי היא תעדכן ותחשוף פרטים נוספים במהלך הקיץ הקרוב.

למרות שהכותר החמישי בסדרה זכה לפופולאריות והצלחה רבה, ההשקה שלו נחשבה לבעייתית ולא מעט שחקנים התלוננו על באגים ובעיות בשרתי המשחק. נקווה שהמשחק החדש בסדרה יזכה להשקה יותר חלקה.

סדרת סטריט פייטר נחשבת לאחת מסדרות משחקי המכות הפופולאריות והותיקות ביותר, והיא זוכה לקהילת שחקנים אדוקה ואפילו לסצינת איספורט תחרותית עם ה-Capcom Pro Tour, ליגת האיספורט הרשמית של הסדרה.

באותה נשימה, Capcom הכריזה גם על ה-Capcom Fighting Collection - אוסף של עשרה משחקי מכות אייקוניים וקלאסיים כמו חמשת המשחקים בסדרת Darkstalkers, ומשחקים כמו Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition, Red Earth, Super Gem Fighter Mini Mix (Pocket Fighter), Cyberbots: Full Metal Madness ו-Super Puzzle Fighter II Turbo.

מעבר למשחק עם החברים על הספה, השחקנים יוכלו להנות באוסף החדש גם מאפשרות אונליין למשחק ברשת מול מתמודדים מרחבי העולם. האוסף ישוחרר ב-25 ביוני השנה לפלייסטיישן 4, אקס בוקס וואן, נינטנדו סוויץ' והמחשב האישי.

צפו בטריילר של Capcom Fighting Collection

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully