וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפלייאוף של IEM קטוביץ' 2022: כל מה שצריך לדעת

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 12:00

מי הקבוצות שהעפילו ומה הסיכויים של כל אחת לזכות בגמר הגדול? מתכוננים לאירוע הקאונטר סטרייק הגדול של השנה

IEM Katowice. ESL, אתר רשמי
IEM Katowice/אתר רשמי, ESL

יריית הפתיחה של אירוע הקאונטר סטרייק הגדול של השנה, IEM קטוביץ' 2022 החלה כבר בשבוע שעבר, ב-15 לפברואר, ולאחר שבוע של תחרות קשה בין הקבוצות הטובות בעולם נשארנו עם ששת הקבוצות שהצליחו להתגבר על כל המכשולים, לשרוד את שלבי ההעפלה והבתים כדי להבטיח את מקומן בספודק ארנה.

הקבוצות ישחקו מול קהל של עשרת אלפים מעריצי CS:GO שרק חיכו להזדמנות נוספת לראות את הקבוצות האהובות עליהם מתחרות על הגביע הנחשק של IEM קטוביץ' לשנת 2022. הקבוצות שהצליחו להעפיל לפלייאוף הן FaZe Clan, Navi, Heroic, Gambit, Virtus.Pro ו-G2.

IEM Katowice. liquipedia, צילום מסך
שלבי ההעפלה והבתים/צילום מסך, liquipedia

אז מה מצפה לנו?

הקבוצה הדנית Heroic במצב מעולה עם הופעה מעולה של הכוכב הצעיר שלהם stavn בשלבים הראשונים של הטורני. , FaZe Clan נראים מסוכנים למרות שלא היה להם את השחקן Ropz שיצא חיובי בבדיקת קורונה שביצע לפני תחילת הטורניר, והם נאלצו לשחק עם שחקן מחליף והביאו את jks האוסטרלי שהצליח לעזור לקבוצה להבטיח את מקומם בפלייאוף.

כמובן שאי אפשר להתעלם גם מהנוכחות הענקית של אזור ה-CIS עם הקבוצות NAVI, Gambit וVirtus.Pro שכולן נראות מעולה לקראת השלב האחרון של הטורניר.

נשאר רק לדמיין מה יהיה עם G2 והשחקן Monesy הצעיר, שישחק לראשונה מול קהל כל כך גדול, והאם יצליח יחד עם G2 לשבור את הקללה שלהם ולנצח סוף סוף בגמר גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
IEM Katowice. liquipedia, צילום מסך
הקבוצות שהעפילו: FaZe Clan, Navi, Heroic, Gambit, Virtus.Pro ו-G2/צילום מסך, liquipedia

הפלייאוף של IEM קטוביץ' יחל השבוע, ב-25.2 ויימשך עד ה-27.2. אתם מוזמנים להמשיך לעקוב גם אחר הרשתות החברתיות של ערוץ הגיימינג כדי לקבל דיווחים ישירים מקטוביץ' - דאגנו לשלוח נציגים לשם שיביאו לנו חדשות מהשטח ואת הרגעים הכי שווים ישר אליכם>>>

IEM Katowice. ESL, אתר רשמי
IEM Katowice/אתר רשמי, ESL
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully