וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שידור: כוחות המשטרה פרצו לביתה של סטרימרית מוכרת

אפק דוד

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 19:46

שחקנית ה-Hearthstone ובני משפחתה נאזקו מחוץ לביתם לאחר שטרולים ברשת מסרו למשטרה דיווח שקרי במהלך שידור בטוויץ'

תופעת ה-Swatting מתרחשת לרוב במהלך שידורים חיים בפלטפורמות הטוויץ והיוטיוב, ומרבית המקרים מתקיימים לאחר שאחד מן הצופים מוסר למשטרה בשידור ישיר דיווח שקרי ומנופח, בדרך כלל דיווח על חטיפה של בן אדם או רצח. לאחר אותו דיווח מגיעות למקום היחידות המיוחדות (יחידות ה-SWAT האמריקאיות). כאמור, אותם דיווחים נחשבים למנופחים ומוגזמים, והובילו בעבר ללא מעט מקרים של מעצרי שווא ואפילו מקרי מוות בגלל "בדיחה" של כמה טרולים ברשת.

לפני כמספר ימים הסטרימרית הפופולרית אלכסנדרה מקפרסון "Alliestrasza", שחקנית וסטרימרית פופולרית של המשחק Hearthstone חוותה אירוע שכזה. הדיווח שקיבלה המשטרה היה על אישה שירתה בבעלה ,מסתגרת בביתה ומאיימת לירות בכל מי שרק יכנס פנימה. שעה לאחר שאלכסנדרה פתחה את השידור שלה, היא מצאה להפתעתה שלושה שוטרים חמושים שפרצו לביתה. נראה שהשוטרים התייחסו למקרה ברצינות, וניתן לקלוט בשידור שאחד מהם היה חמוש ברובה ציד.

צפו באירוע שהתחרש במהלך השידור של אלכסנדרה

אלכסנדרה הגיבה לאחר המקרה בטוויטר וציינה כי גם היא וגם בני משפחתה נאזקו מחוץ לביתם עד שהמקרה התבהר. למזלה של אלכסנדרה האירוע הסתיים בצורה חיובית, ולא נגרם נזק לאף אדם או לרכוש, אך אין ספק שהסטרימרית נותרה עם טעם רע מאוד מהמקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully