וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה הלהט"בית מ-Sims 4 שיצרה דרמה ברוסיה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 16:16

ב-EA לא היו מעוניינים לשחרר בתחומי המדינה את חבילת ההרחבה המתמקדת בתוכן להט"בי, אך קהילת השחקנים התערבה והחברה חזרה בה מהחלטתה

The Sims 4 My Wedding Stories. EA, אתר רשמי
My Wedding Stories - חבילת ההרחבה החדשה למשחק The Sims 4/אתר רשמי, EA

חברת EA הכריזה בשבוע שעבר על חבילת ההרחבה החדשה My Wedding Stories למשחק The Sims 4, שמתמקדת בתכנון חתונה עבור זוג נשים להט"בי - דומיניק וקאמיל, ויצרה סערה ברשת.

הדרמה הגדולה החלה כאשר ב-EA הכריזו כי לא ישווקו את חבילת ההרחבה ברוסיה, בטענה שתוכן המתמקד בזוג להט"בי מפר את החוקים במדינה שנועדו "לשמר ערכים משפחתיים מודרניים".

ההצהרה הזו עוררה את זעמם של קהל השחקנים הרוסי, שטען כי ההחלטה נחשבת להזויה, בעיקר מכיוון והחוקים במדינה נועדו למנוע מילדים להחשף לתוכן להט"בי - ואינם רלוונטים במקרה של משחק כמו The Sims 4, שמדורג ברוסיה כמשחק לבני 18 ומעלה בלבד.

קהל השחקנים הרוסי החליט לערער על ההחלטה ופתח בעצומה שהגיעה למעל 10,000 חתימות - מה שגרם ל-EA לחזור בה מההחלטה המקורית ולשחרר את חבילת ההרחבה במועד מאוחר יותר.

זו ההצהרה כפי שנמסרה באתר הרשמי של EA: "בשבוע שעבר חשפנו את חבילת ההרחבה My Wedding Stories, ובאותו הזמן החלטנו לדלג על שיחרור המשחק ברוסיה מכיוון והאמנו שאנו לא יכולים לשחרר בתחומי המדינה משחק שעלילתו מתמקדת בזוג להט"בי".

"מאז, הקשבנו לטענות של השחקנים, לתמיכה והדאגה שלהם לחברי הקהילה. חשוב לנו לשמור על הערכים שלנו, כולל עמידה כנגד הומופוביה והיכולת לחלוק את הסיפורים הללו עם השחקנים שמעוניינים וזקוקים לכך".

"לאחר שלקחנו זאת בחשבון הערכנו את האפשרויות שלנו, הבנו כי אנחנו יכולים לעשות יותר עבור הקהילה. אנו רוצים שכל קהילת Sims תחגוג יחדיו, ואנו נשיק גלובלית את חבילת ההרחבה My Wedding Stories ב-23 בפברואר, כולל ברוסיה, ללא כל שינוי".

למרות שמדובר בניצחון וחדשות נהדרות עבור שחקני Sims והקהילה הלהט"בית ברוסיה, קשה לתהות כיצד לחברת ענק כמו EA לא הייתה מצורפת סוללת עורכי דין שתסביר ותייעץ על החוקים במדינה, ובכך למנוע את האירוע. הפוסט של EA סיכם את המקרה במשפט: "אהבה היא אהבה, וקהילת Sims תמשיך להיות מקום בטוח עבור כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הטריילר של My Wedding Stories

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully