וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יאומן: הסטרימר שזכה ב-8.7 מיליון דולר בשידור

אלעד בררו

12.2.2022 / 14:03

כוכב הרשת שזכה בלייב בסכום מטורף מזהיר את הצופים לא להתחיל להמר מכיוון ומדובר "בבידור בלבד"

טיילר ניקנם, או כמו שקהילת הטוויץ מכירה אותו בכינוי Trainwreckstv, הוא גם הבעלים של הפודקאסט Scuffed Podcast שנחשב לגדול והמצליח ביותר בטוויץ', גם נחשב לאחד הסטרימרים הפופולאריים בעולם, גם זכה במהלך החודש האחרון זכה להיות הסטרימר הנצפה ביותר בחודש ינואר בטוויץ, ו-גם זכה במהלך אחד השידורים האחרונים שלו ב-8.7 מליון דולר ממשחקי מזל ומכונות ברשת (Slots).

רגע הזכייה המטורף של Trainwreckstv

קטגוריית ה-Slots בטוויץ' היא מהמתפתחות ביותר בפלטפורמת הצפייה ברשת, במיוחד מיום כניסתו של טיילר לקטגוריה לפני כשנה. הקטגוריה זוכה בין היתר לסיקור רב בעקבות הרכילויות והאשמות הבלתי פוסקות מצדו של Train כלפי חלק גדול מהסטרימרים שבוחרים לנהל שידורים סביב אותו נושא, ביניהם הסטרימרים מהמובילים בתחום Roshtein ו- Xposed, שאינם פועלים בשקיפות וקיים חשש לא מוכח שמציגים נצחונות שווא באמצעות כסף שמקבלים מאתרי ההימורים ו-Seed מועדף.

במהלך שידוריו טיילר נוהג להפקיד סכומים הקרובים ל-900 אלף דולר, אותם בדרך כלל מפסיד או מצליח לשמור על חלק סביר מהם, ומציין לא פעם שהוא רחוק מלהחזיר את כספו למצב ההתחלתי. שווי ההפסד המוערך של טריין עומד על 10 מליון דולר. טיילר מודע לכך ששידוריו יכולים להשפיע לרעה על חלק מהצופים במידה ויתחילו להמר, לכן דואג להזכיר עשרות פעמים במהלך השידורים (שעל פי החודש האחרון, אורך שידור ממוצע שלו עומד על 36 שעות) שאסור להמר ואפשר רק להפסיד ולהיפגע מזה.

"אל תתחילו להמר, מדובר בבידור בלבד"

Trainwreckstv/Trainwreckstv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully