וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ב-Wii: משחקי הספורט מגיעים לנינטנדו סוויץ'

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 18:05

משחק כדורגל של מריו, כותר חדש בסדרת Xenoblade Chronicles, חידושים לקלאסיקות מתקופת ה-SNES ועוד שלל הפתעות. כל ההכרזות מאירוע הנינטנדו Direct שהתקיים אתמול

Nintendo Direct. נינטנדו, אתר רשמי
Nintendo Direct/אתר רשמי, נינטנדו

חברת נינטנדו קיימה אתמול בלילה את אירוע ה-Direct הראשון שלה לשנת 2022, ובמשך 40 דקות היא חשפה בפני המעריצים את כל המשחקים שיגיעו אלינו במהלך החודשים הקרובים. למרות שלא קיבלנו תאריך שיחרור או טריילר נוסף עבור משחק ההמשך של זלדה Breath of the Wild, נינטנדו פינקה בכמה הפתעות שלא בהכרח ציפינו להם: החל מאוסף משחקי ספורט המשתמשים בשלטי התנועה, משחק כדורגל של מריו, חידושים ועוד שלל הפתעות. אז מה היה לנו? בואו נצלול.

צפו באירוע נינטנדו Direct המלא

Fire Emblem Warriors: Three Hopes

המשחק חדש בסדרת משחקי התפקידים הטקטית יתקיים באותו יקום המשחק Fire Emblem: Three Houses ויעניק לנו זווית עלילתית שונה ממה שהוצג לנו במשחק המקורי ששוחרר עוד בשנת 2019. המשחק ישוחרר ב-24 ביוני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Advanced Wars 1+2: Re-Boot Camp

משחקי האסטרטגיה-מבוססי התורות Advanced Wars שוחררו במקור לקונסולת הגיים-בוי Advance בשנות ה-2000 וכעת שני המשחקים מקבלים חידושים שכוללים שיפוצים לגרפיקה, דיבובים לדמויות השונות ואפשרות לשחק גם באונליין עם החברים. המשחק ישוחרר ב-8 לאפריל.

No Man Sky

משחק ההישרדות בחלל של חברת Hello Games כבר זכה למאות אלפי שחקנים ברחבי הקונסולות השונות והמחשב האישי, ועכשיו גם שחקני הנינטנדו סוויץ' יוכלו לחקור את הקוסמוס במהלך הקיץ.

Mario Strikers Battle League

סדרת משחקי הכדורגל של סופר מריו חוזרת בכותר חדש והיא תאפשר לארבעה שחקנים להתחרות כנגד ארבעה שחקנים אחרים שלידכם על הספה או ברשת, ויכלול מספר התקפות ודרכים חדשות לשחק. המשחק ישוחרר ב-10 ביוני.

Splatoon 3

הטריילר החדש חושף לנו את מצב המשחק החדש Salmon Run Next Wave, שמציג לנו את האוייבים הקשוחים והיכולות החדשות שנקבל במשחק השלישי בסדרה. ישוחרר במהלך הקיץ הקרוב.

Front Mission

עוד רימייק למשחק אסטרטגיה, הפעם לכותר שיצא במקור לקונסולת ה-SNES בשנת 1995. הרימייק יכלול גרפיקה מחודשת ומספר אפשרויות חדשות. ישוחרר במהלך הקיץ הקרוב.

Disney Speedstorm

משחק מירוצים חדש מהיוצרים של סדרת Asphalt יציב את הדמויות הקלאסיות של דיסני ופיקסאר במסלולים מאתגרים בזמן שהשחקנים מנסים להגיע לקו הסיום ראשונים. המשחק יהיה חינמי להורדה ויגיעה במהלך הקיץ הקרוב.

Star Wars: The Force Unleashed

משחק האקשן בעולם של מלחמת הכוכבים מגיע אל קונסולת הנינטנדו סוויץ' ויאפשר לשחקנים להשתמש ביכולות התנועה של שלטי הקונסולה - כך שהשחקנים יוכלו להכנס לדמות ולהרגיש שהם שולטים ב-Force כמו לוחמי ג'דיי. המשחק ישוחרר ב-20 באפריל.

Assassin's Creed: The Ezio Collection

חברת יוביסופט מזכירה עם טריילר חדש לנו שטרילוגיית אציו של סדרת אססין קריד (הכוללת את המשחק השני, את Brotherhood ואת Revelations) מגיעה אל הנינטנדו סוויץ' בעוד שבוע ב-17 בפברואר.

SD Gundam Battle Alliance

משחק אקשן-תפקידים בחליפות רובוטיות ענקיות (Mecha) ביקום של Gundam יגיע במהלך השנה הקרובה לנינטנדו סוויץ'.

Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition

עוד משחק קלאסי שזוכה לחידוש על קונסולת הסוויץ' ויזכה לגרפיקה משופרת, שיפורים למשחקיות ואפילו פסקול חדש. המשחק ישוחרר ב-7 באפריל.

Kirby and the Forgotten Land

הטריילר למשחק החדש של הגוש הורוד של נינטנדו חוזר ומציג לנו את היכולות החדשות והדרכים שבעזרתן נוכל לפתור חידות ואתגרי פלטפורמה שונים. ישוחרר ב-25 למרץ.

MLB The Show 22

סדרת משחקי הבייסבול שעד לפני שנתיים הייתה בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן מגיעה לראשונה גם לנינטנדו, ולמרות שגרסת המשחק זכתה לשינמוכים לעומת גרסת הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S זו תהיה הפעם הראשונה שגם שחקני הסוויץ' יוכלו להנות מהמשחק, שיכלול גם אפשרות קרוס פלטפורמם וקרוס-פליי. ישוחרר ב-5 לאפריל.

Kingdom Hearts Integrum Masterpiece for Cloud

סדרת משחקי Kingdom Hearts מגיעה אל הנינטנדו סוויץ' בגרסת ענן בחיבור לאנטרנט. האוסף יכלול את שלושת המשחקים הראשיים (1-3) ואת כל חבילות ההרחבה Re Mind.

KLONOA Phantasy Reverie Series

נינטנדו ממשיכה לפנק בחידושים למשחקים קלאסיים ועכשיו אנחנו מקבלים גם רימייק לסדרת משחקי הפלטפורמה Klonoa שיכלול את שני המשחקים הראשיים בסדרה. ישוחרר ב-8 ביולי.

Portal: Companion Collection

שני משחקי הפאזלים הסביבתיים האייקוניים של חברת Valve מגיעים לראשונה לנינטנדו סוויץ', שתכלול גם את האפשרות לקו-אופ (Co-Op) במסך מפוצל בנוסף לרשת. ישוחרר במהלך השנה הקרובה.

Live a Live

עוד חידוש למשחק תפקידים קלאסי שיצא בשנת 1994 ל-SNES, רק שהפעם נראה שהגרפיקה נשארת נאמנה יותר למקור ומציגה בעיקר שיפורים קלים. ישוחרר ב-22 ליולי.

Nintendo Switch Sports

ככל הנראה בין ההכרזות הגדולות של אירוע ה-Direct הנוכחי. זוכרים את אוסף משחקי הספורט לקונסולת ה-Wii ששיגע את העולם? אז גם קונסולת הסוויץ' מקבל גרסא חדשה ומותאמת לשלטי ה-Joy-Cons ואנו נוכל לצפות לחוויה דומה שתשים דגש רחב על תנועה. הסוויץ' ספורט יכלול מספר משחקים קלאסיים בגרסאות מחודשות כמו טניס או באולינג, בנוסף לכמה חדשים כמו כדור עף וכדורגל. המשחק ישוחרר ב-29 לאפריל.

Taiko no Tatsujin: Rythem Festival

סדרת משחקי הקצב מגיעה אל קונסולת הנינטנדו סוויץ' ותכלול מספר מצבי משחק חדשים ויותר מ-500 שירים. ישוחרר במהלך השנה הקרובה.

חבילת הרחבה ל-Cuphead

המשחק המאתגר מקבל חבילת הרחבה חדשה בשם Delicious Last Course שתגיע גם אל קונסולת הנינטנדו סוויץ' ותציג דמות חדשה ואוייבים חדשים שיגרמו לשחקנים לרצות לשבור את השלט כבר ב-30 ביוני.

עדכון ל-Metroid Dread

העדכון החדש זמין כבר עכשיו להורדה ומציג שני מצבי משחק חדשים: מצב לשחקנים "הארדקור" הדורשים קצת יותר אתגר ויפסלו לאחר פגיעה אחת בלבד, ומצב נוסף לשחקנים מהצד השני - המעוניינים בחוויה מעט יותר קלילה ופחות מענישה.

Earthbound + Earthbound Beginnings

משחקי התפקידים ששוחררו במקור לקונסולת ה-SNES והפכו לקאלט עם השנים מגיעים לשירות המנויים של נינטנדו באונליין.

חבילת ההרחבה Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass

המשחק האחרון בסדרת מריו קארט עומד לקבל חבילת הרחבה חדשה שתכלול 48 מסלולים חדשים שיגיעו אלינו לאט לאט במהלך החודשים הקרובים.

Xenoblade Chronicles 3

המשחק השלישי בסדרה יציג עולם חדש ועצום בסדרת משחקי התפקידים האהובה והמוכרת. השחקנים יכנסו לנעליהם של Noah ו-Mio בתוך המהומה שבין העמים Keves ו-Agnus, ויחקרו את העולם החדש ואת העתיד הצפוי לו. ישוחרר במהלך ספטמבר 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully