וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד: אלון דאי זכה בטורניר ה-eNASCAR International

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 16:40

נהג המרוצים הישראלי המקצועי שהצטרף לארגון ה-eSports טים פיינסט בתחילת השנה כבר מספק את הקבלות

אלון דאי (30), נהג המרוצים הישראלי המעוטר בהיסטוריה שבין היתר כיהן כאלוף אסיה בפורמולה רנו לשנת 2009 ואלוף סדרת הנאסקאר האירופית בשנים 2017, 2018 ו-2020, מביא את כשרון הנהיגה שלו גם לזירה הווירטואלית. אלון, שהצטרף בחודש שעבר כשחקן sim-racing מקצועי (נהג ספורט מוטורי אלקטרוני), לשורות טים פיינסט (Team Finest), ארגון הגיימינג המקצועי שפועל בארץ, כבר מספק קבלות.

דאי, שגדל באשדוד מעיד כי היה מתחרה במשחקי מרוצים בקונסולות השונות עוד לפני שהתחיל להתחרות בקארטינג, בצבא היה לספורטאי הראשון מתחום הספורט המוטורי שזוכה למעמד של ספורטאי מצטיין. תחרות ה-eNASCAR International נפרסה על פני חמישה שבועות כאשר בכל שבת נערך מקצה שונה. בשני המקצים הראשונים דאי ניצח פעם אחת ובשלושת המקצים הנותרים ניצח פעמיים והעמיד מאזן מרשים של 3 ניצחונות מתוך 5 מקצים.

אלון דאי מסר על הזכייה: "שמח מאוד על הניצחון בתחרות הראשונה שלי. בין אם זה בעולם הוירטואלי או במרוץ פיזי אין כמו תחושה של ניצחון, תודה לקהל על כל ההודעות והחיזוקים. הגעתי לפיינסט במטרה לזכות בתארים ולייצג את ישראל והארגון בכבוד, זאת רק ההתחלה ואנחנו לא מתכוונים לעצור פה".

"אלון הוא מקצוען אמיתי שהוכיח כבר עשרות רבות של פעמים שהווינריות זורמת לו בוורידים" מסר רתם קמר, מנכ"ל פיינסט, "אנחנו ניתן לו את כל הכלים כדי שיוכל להמשיך ולבטא את הכישרון הרב שקיבל, ולא פחות חשוב, את מוסר העבודה שסיגל לעצמו". עוד הוסיף קמר: "שמחים להמשיך לגדול ולהתחרות בכותרים נוספים, תודה לקהל שלנו שתמיד תומך ודאג לאלון לקבלת פנים ולהרגשה ביתית מהשנייה הראשונה".

טים פיינסט הוא ארגון eSports מקצועי הפועל בישראל. הארגון מפעיל חמש קבוצות בארבעה משחקים פופולריים: פורטנייט, פיפ"א, קאונטר סטרייק ו-ואלוראנט, כאשר לאחרון ישנה גם קבוצת נשים מקצוענית. בקבצותיה השונות של פיינסט משתתפים שחקנים ישראלים לצד זרים המתחרים בתחרויות הגדולות ביותר בעולם. הקבוצות מובלות על ידי מאמנים מקצועיים, ושחקני כל הקבוצות מקבלים ליווי צמוד ממאמן מנטלי, משכורת ותנאים סוציאליים מלאים.

הקבוצה הוקמה ב-2019 על ידי ה-CGO רוביק מילקיס ויותם נחשון ה-Partnership Manager. מנכ"ל הארגון הוא רתם קמר שכיהן כמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ב-8 השנים האחרונות. פיינסט נרכשה על ידי קבוצת ההשקעות במדיה רדארזירו (RadarZero), ושגריר המותג (Brand ambassador) שלה הוא לא אחר מאשר הזמר סטטיק. לאחרונה הודיעה החברה על שיתוף פעולה ייחודי עם חברת הבלוקצ'יין תזוס (Tezos), בצעד ראשוני בנוף תעשיית ה-eSports הגלובלית, כחלק מכניסתה של פיינסט לעולם ה-NFT's.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully