וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעתיק מפורטנייט ובאטלפילד: איך לשפר את Warzone

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 16:11

שחקן ברשת מציע להוסיף למשחק הבאטל רויאל מכניקת תנאי מזג אוויר משתנה שתתרום לגיוון המפה ולחשיבה טקטית יותר מצד השחקנים. מסכימים?

מאז שהעונה השנייה של קול אוף דיוטי Warzone הביקורת על המשחק הולכת וגוברת. קהילת השחקנים לא התלוננה רק על התקלות והבאגים שפוקדים את המשחק, אלא גם על המפה החדשה - Caldera, שלטענתם לא מאוזנת ומהנה כמו קודמתה.

משתמש ברדיט בשם Chief-Aldo הציע דרך מעניינת שבה אקטיוויז'ן יכולה לשפר את המשחק: מפת Warzone צריכה להכיל מערכת מזג אוויר משתנה (גשם, רוח, שלג וכו') בשילוב עם מערכת זמני יום ולילה רנדומלית, כך ששחקנים ישחקו כל פעם בתנאי משחק שונים ומגוונים.

לטענתו, זה יצור מצב בו השחקנים יצטרכו לגוון את סגנון המשחק שלהם ולהתאים את ה-Loadout (התוספות לכלי הנשק) לתנאי המפה. לדוגמא, השחקנים לא יציידו את עצמם בכוונת מסוג Iron-Sight כאשר יורד גשם, ויצטרכו להתאים כוונת משולבת (Hybrid Sight) שמתאימה יותר לסיטואציות שכאלו. דוגמה מעניינת נוספת כוללת גם בחירת רובה צלפים כאשר יורד שלג במפה.

הפוסט כפי שפורסם ברדיט

זה יגרום לשחקנים גם לחשוב בצורה הרבה יותר טקטית ולהתאים את גם כלי הנשק לסיטואציה ולתנאים הרנדומליים. Chief-Aldo מציין שהוא אמנם לא מפתח משחקים, אך לטענתו מדובר בהיבט שיכול לשפר מאוד את המשחק ומדובר במצב שבו אקטיוויז'ן רק תרוויח מכך.

מכניקת מזג האוויר הדינאמית ש-Chief-Aldo מדבר עליה למעשה כבר קיימת והפכה פופולארית במשחקים אחרים ברשת. היא הייתה זמינה בעבר במשחק הבאטל רויאל פורטנייט, אך דווקא סדרת באטלפילד היא זו שהציגה מערכת מזג אוויר משתנה במשחקים BF4, BF1 ו-BFV.

Battlefield. Dice, אתר רשמי
מערכות מזג אוויר דינאמי הפכו לפופולאריות בסדרת באטלפילד.../אתר רשמי, Dice
Fortnite. Epic Games, אתר רשמי
...ובפורטנייט/אתר רשמי, Epic Games

מה אתם חושבים?

שחקנים שהגיבו בדיון התלהבו מהרעיון, וחלקם הציעו שהשינוי הזה יכנס דווקא ב-Warzone 2 שלא מזמן נחשף כי נמצא בתהליכי פיתוח. Chief-Aldo שאל את השחקנים כיצד הם חושבים שאפשר לשפר את המשחק. חלק הגיבו שקול אוף דיוטי לא צריך 120 כלי נשק שונים במשחק, אלא צריך לתת לשחקנים סיבה ממשית להשתמש במגוון רחב ככל שניתן.

כמובן שכמו כל דיון באנטרנט, היו כאלה שחלקו על הרעיון וטענו כי זה עשוי להוריד את ההנאה שלהם מהמשחק: "אם המערכת הזו תשפיע על המשחקיות אנשים פשוט יינטשו את המשחק אם ימצאו את עצמם בסיטואציה שלא לטעמם". מה אתם חושבים? מעבר לתיקון הבאגים והתקלות שפוקדים את המשחק - איך ניתן לשפר את קול אוף דיוטי? שתפו אותנו בתגובות>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully