וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש פברואר נחשפו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 19:46

MMA, כלי נשק משוגעים בעולם פנטזיה ומשחק ניהול: סוני מכריזה על המשחקים שהשחקנים ישחקו בחודש הקרוב

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי שירות PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-1.2, ועד יום שני, ה-28.2.

המשחק הראשון הוא EA Sports UFC 4 שיגיע לפלייסטיישן 4. משחק הקרבות בזירה של חברת EA יציב את השחקנים בזירה ויוכלו להכנס לזירה כנגד מיטב לוחמי ה-MMA, או להרכיב דמות משלהם ולהתאים אישית את סגנון הלחימה שלה. כיאה למשחקי הספורט בשנים האחרונות, גם UFC 4 כולל גם מצב קריירה ומצב אונליין, ונחשב בעיני רבים למשחק ה-UFC הטוב בסדרה.


המשחק השני הוא Tiny Tina's Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure שיגיע לפלייסטיישן 4. מדובר בהוצאה מחודשת של חבילת ההרחבה המבוססת על דמותה של טייני טינה מסדרת בורדרלנדס, והיא תציב את השחקנים בעולם פנטזיה משוגע עם כמויות של LOOT וכלי נשק מטורפים שהסדרה כל כך ידועה בהם.

PS PLUS פברואר 2022. סוני, אתר רשמי
PS PLUS פברואר 2022/אתר רשמי, סוני

המשחק השלישי הוא Planet Coaster: Console Edition שיגיע לקונסולות הפלייסטיישן 5. לכל השחקנים שהתגעגעו לימים שבהם משחקי הניהול כמו Roller Coaster Tycoon שלטו בשוק - המשחק הבא הוא בשבילכם, ויאפשר לכם לבנות את לונה פארק השעשועים הפרטי שלכם.

שחקנים שעדיין לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש ינואר: Persona 5 Strikers, Dirt 5 ו- Deep Rock Galactic יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-31.1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully