וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה האחרונה של הקאונטר סטרייק הישראלי?

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 15:47

ראיון עם דוריאן "xertioN" ברמן, הכישרון הישראלי שלא מפסיק להרשים את עולם ה-CS:GO

דוריאן "xertioN" ברמן רק בן 17 וכבר משחק בקבוצת MOUZ NXT, שהיא קבוצת האקדמיה של הארגון MOUZ המוכר ונחשב לאחד הכשרונות הבולטים בסצנה. הוא וקבוצתו זכו כבר פעמיים ברציפות בליגת קבוצות האקדמיה: We Play Academy League והם נמצאים עכשיו על המסלול לזכייה נוספת השנה אם שופטים לפי הביצועים האחרונים של הקבוצה.

דוריאן "xertioN" ברמן. HLTV, צילום מסך
דוריאן "xertioN" ברמן/צילום מסך, HLTV

לאחרונה גם קיבל שבחים מלא אחר מאשר Zywoo, שפרגן לשחקן הצעיר בפינת ה-Bold Predictions שלו בראיון שעשה ל- HLTV אחרי קבלת המקום השני ברשימת 20 השחקנים הטובים ביותר של 2021, ואמר: "אני חושב של-xertioN יש את כל היכולות לשחק ברמה הכי גבוהה במשך שנים. צפיתי בו משחק מספר פעמים ומאוד התרשמתי מהפוטנציאל שלו. אני חושב שהוא יהיה ב-Top Tier בקרוב מאוד".

HLTV. HLTV, צילום מסך
HLTV/צילום מסך, HLTV

בנוסף ל-Zywoo, גם Twistzz שלקח את המקום ה-17 ו-brok, שלקח מקום 20, שניהם מקבוצת FaZe Clan ציינו את השם של הישראלי הצעיר ככישרון עולה שצריך לשים לב אליו בראיון שלהם.

מבחינת ביצועים אישיים דוריאן נותן הופעה טובה כמעט בכל משחק שלו, נדיר למצוא הופעה רעה שלו וזה בהחלט משתקף בסטטיסטיקות שלו. בשלושת החודשים האחרונים סיים עם יחס חיובי כמעט בכל משחק ובהחלט אפשר להבין למה הרבה אנשים בקהילה כבר תייגו אותו כישרון עולה.

דוריאן "xertioN" ברמן. HLTV, צילום מסך
דוריאן "xertioN" ברמן/צילום מסך, HLTV

אחד מהאנשים שדחפו את דוריאן לתשומת הלב הבינלאומית הוא השדרן והאנליסט Launders, שכבר עשה כמה סרטונים ביוטיוב שבהם הוא מנתח את המשחק של דוריאן וגם הוא לא הפסיק לפרגן לישראלי הצעיר.

"העתיד של קאונטר סטרייק" - השדרן והאנליסט Launders מפרגן ל-xertioN

בנימה אישית

אם אתם שואלים אותי, אני בטוח שהבחור הולך להצליח בענק ולא תהיה לו בעיה למצוא קבוצה TIER 1 שתרצה לקחת אותו ברגע שהגיע לגיל המתאים ויצבור עוד קצת ניסיון, נאחל לו המון בהצלחה ונקווה שייצג את ישראל בכבוד!

דוריאן xertioN ברמן. mouz, באדיבות המצולמים
דוריאן xertioN ברמן/באדיבות המצולמים, mouz

הצלחנו לתפוס את דוריאן בין כל האימונים והמשחקים לכמה שאלות קצרות

איך הרגשת כשראית את כל הפרגונים?
"כשראיתי את הפרגונים קיבלתי את זה בהפתעה רבה, אני אולי יודע מה אני שווה ומאמין בעצמי, אבל מהשחקנים הספציפיים האלה הופתעתי מאוד. את האמת, כל פעם שהזכירו אותי זה עשה לי את היום, זה תמיד כיף לשמוע מילים טובות על משהו שאתה משקיע המון ועובד קשה כדי להגיע רחוק."

איזה קבוצה tier 1 היא קבוצת החלומות שתרצה לשחק בה?
"קבוצת החלומות? זה שאלה ממש קשה לענות עליה את האמת, יש המון שחקנים ואנשים שהייתי רוצה לשחק איתם בקבוצה ברמה הכי גבוהה, אם זה ישראלים אחרים או שחקנים מהקבוצה הנוכחית שלי, הייתי שמח מאוד לשחק עם לוטן (Spinx) ושחר (Flamez) בקבוצה בעתיד, אני מאמין שזה גם חלום של המון צופים ישראלים לראות רוב ישראלי בקבוצה ברמה הכי גבוהה בעולם, יש עוד שמות כמו Zywoo, NiKo, karrigan, twistzz שאני מחשיב בין הטובים אם לא הכי טובים בעולם בתפקידים שלהם."

מה העתיד הקרוב צופה לך?
"לא ידוע. לדעתי השמיים הם הגבול ובחיים לא אשים לעצמי "קיר" של כמה אני אוכל להצליח או לעשות בזמן מסויים, אני מקווה ומאמין שאוכל להגיע לשחק ברמה הכי גבוהה בעולם בחצי שנה הקרובה, אני רואה את זה קורה, אבל כרגע אני מרוכז 100% בקבוצה הנוכחית שלי ומתפקס על טורנירים שאנחנו משחקים. אני מאמין שאם אמשיך בדרך שלי כרגע זה יקרה בקרוב בכל מקרה, אז ראש למעלה, להישאר צנוע, ולהמשיך לעבוד קשה!".

צפו בדוריאן וקבוצתו MOUZ NXT משחקים בפלייאוף של ליגת We Play Academy שתתחיל ב 11 בפברואר, ותשודר בפלטפורמות טוויץ' ויוטיוב.

מוזמנים להצטרף אלינו לשידור בעברית של BLAST Premier החל מחמישי הקרוב בערוץ הגיימינג, ה-27.1, בערוץ 66 ב-HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully