וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו הסירה סרטוני משחק יריות של פוקימון מהרשת

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 17:03

מפתח שפרסם את משחק המעריצים ברדיט התגאה בפרויקט השאפתני שלו, אבל בנינטנדו קצת פחות התלהבו

Pokemon FPS. Dragon_GameDev, צילום מסך
"משחק ספארי של פוקימון עם כלי נשק"/צילום מסך, Dragon_GameDev

במהלך הימים האחרונים מסתובב לו סרטון ברשת שמציג גרסה קצת אחרת של משחקי פוקימון: במקום להסתובב בעולם ולגרום ליצורים קטנים להלחם אחד בשני בשביל לתפוס אותם, השחקנים מסתובבים במפה הפתוחה עם כלי נשק אוטומטיים ורובי ציד בזמן שפוקימונים מסתובבים חופשי ותוקפים אותם ופשוט... תוקפים בחזרה. מדובר בסיוט או חלום, תלוי את מי שואלים.

הסרטון הופץ לראשונה באתר רדיט על ידי המשתמש Dragon_GameDev וצבר פופולאריות רבה ברשת לאחר שעלה אל הפלטפורמות השונות. בזמן שהשחקנים שועשעו ונהנו מהביצוע של משחק המעריצים, היו כאלה שלקחו את הסרטון קצת יותר ברצינות. כמו חברת נינטנדו בעצמה.

לפי דיווח של האתר קוטאקו (Kotaku), בנינטנדו לא אהבו את הפרויקט השאפתני, ודאגה להסיר מיוטיוב וטוויטר את הסרטונים לאחר שצברו הרבה טראפיק ותגובות. גם הסרטון שמראה על תהליך הפיתוח של המשחק הוסר מהרשת, ונכון לעכשיו קיימים מספר מאוד מצומצם של משתמשים שסרטוניהם לא נמחקו.

הפוסט המקורי מרדיט

התזמון של פרויקט המעריצים לא יכול היה לבוא בתזמון יותר רע עבור נינטנדו. לקראת סוף החודש היא עתידה לשחרר פוקימון Legends: Arceus - משחק פוקימון בעולם פתוח בו לשחקנים קיים הרבה יותר חופש פעולה מבעבר.

כמובן שבנינטנדו לא חוששים שהקהל יתבלבל בין שני המשחקים, אך עדיין מדובר בפרסום שלילי שצובר תאוצה ולא בהכרח עומד בסטנדרטים של מותג כמו פוקימון ושאר מותגי נינטנדו - שאמורים להיות ידידותיים לכל המשפחה.

ולאלו המתעניינים בצד הטכני, Dragon_GameDev ציין כי הוא פיתח את הפרויקט על מנת ללמוד ולהתנסות בפיתוח משחקים, ותיאר את המשחק בתור "משחק ספארי של פוקימון עם כלי נשק". הוא התבסס על מנוע המשחק אנריל של חברת אפיק, בנוסף לאנימציות מתוך משחקי פוקימון Sun\Moon.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Pokemon FPS. Dragon_GameDev, צילום מסך
לחימה בפוקימון אגדי מקבלת משמעות אחרת לחלוטין/צילום מסך, Dragon_GameDev

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully