וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המרוצים הישראלי שהצטרף לקבוצת ה-eSports טים פיינסט

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 13:10

מהמסלול הישר אל המחשב והקונסולה: ייצג את הארגון המקומי בתחרויות בינלאומיות ויקדם את תחום הספורט המוטורי האלקטרוני בישראל

אלון דאי (30), נהג המרוצים הישראלי המעוטר בהיסטוריה, שבין היתר כיהן כאלוף אסיה בפורמולה רנו לשנת 2009 ואלוף סדרת הנאסקאר האירופית בשנים 2017, 2018 ו-2020, מצטרף לקבוצת הגיימינג המקצוענית הישראלית טים פיינסט (Team Finest).

כיום דאי מתחרה באליפות הנאסקר האירופאית במסגרת קבוצת CAAL Racing. דאי, שנולד וגדל באשדוד, החל להתחרות בקארטינג בהיותו בן 10 וזכה במקום השני באליפות ישראל לשנת 2001. ב-2006 החל להתחרות בתחרויות בינלאומיות, ביניהן אליפות אנגליה ואליפות גרמניה בקארטינג. בשנת 2009 הפך דאי לספורטאי הישראלי הראשון בתחום הספורט המוטורי שזוכה למעמד של ספורטאי מצטיין, כאשר באותה שנה גם קיבל את פרס שרת הספורט לספורטאי המצטיין בעל הישג יוצא דופן.

דאי מעיד על עצמו, שלפני שהתחיל להתחרות בקארטינג היה מתחרה במשחקי מכוניות בקונסולות השונות. לדבריו, בזכות אותם המשחקים נטמע בו יצר התחרותיות והוא התאהב בספורט המוטורי. דאי הצטרף לטים פיינסט באופן רשמי בינואר כשחקן sim-racing מקצועי (נהג ספורט מוטורי אלקטרוני), והספיק לייצג את פיינסט וישראל במגוון תחרויות.

בנוסף, דאי יקדם את פיינסט בתחרויות הפיזיות, על המדים שלו כנהג מקצועי יופיע הלוגו של פיינסט וגם על הרכב שלו במסלול יופיעו מדבקות של הארגון. מטרת העל בשיתוף הפעולה הייחודי הזה היא בראש ובראשונה לקדם את תחום ה-sim-racing בישראל. דאי העפיל לטורניר ראשוני שנקרא eNASCAR International, בו הוא יתחרה בחמישה מקצים שונים. המקצים נערכים מדי שבת בשעה 19:00, כאשר באחת התחרויות מתוך השתיים הראשונות שכבר התקיימו דאי זכה במקום הראשון.

"כאחד שהגיע לעולם המרוצים דרך משחקי מחשב וסימולטורים, ההצטרפות לפיינסט היא הזדמנות גדולה בשבילי לקחת את הגיימינג כמה צעדים קדימה בתקווה לייצג את פיינסט במדרגות הראשונות של הפודיום", אומר אלון דאי המצטרף הטרי לפיינסט. "אני שמח ונרגש על כך ומצפה לרשום הישגים גדולים משותפים ביחד".

"שילוב העולמות של ספורט אלקטרוני וספורט מוטורי על מנת ליצור קבוצת עילית בראשות אלון, שהוא אלוף אירופה שלוש פעמים ברציפות בנאסקאר, הוא שילוב נכון וטבעי", מוסר רוביק מילקיס, שותף-מייסד בפיינסט וה-CGO. "שותפות זו מביאה את החלק התחרותי של המירוצים לרמה חדשה ואני גאה להוביל את הפרויקט הזה בשיתופו של אלון דאי שייקח חלק אינטרגלי בבניית הקבוצה וכן גם חלק פעיל בכל המסגרות הווירטואליות התחרותיות הקרובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
team finest אלון דאי. יח"צ,
team finest אלון דאי/יח"צ

טים פיינסט נחשב לאחד מארגוני ה-eSports המקצועיים הגדולים בישראל. הארגון מפעיל חמש קבוצות בארבעה משחקים פופולריים: פורטנייט, פיפ"א, קאונטר סטרייק ו-ואלוראנט, כאשר לאחרון ישנה גם קבוצת נשים מקצוענית. בקבצותיה השונות של פיינסט משתתפים שחקנים ישראלים לצד זרים המתחרים בתחרויות הגדולות ביותר בעולם.

הקבוצות מובלות על ידי מאמנים מקצועיים, ושחקני כל הקבוצות מקבלים ליווי צמוד ממאמן מנטלי, משכורת ותנאים סוציאליים מלאים. הקבוצה הוקמה ב-2019 על ידי ה-CGO רוביק מילקיס ויותם נחשון ה-Partnership Manager. מנכ"ל הארגון הוא רתם קמר שכיהן כמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ב-8 השנים האחרונות.

פיינסט נרכשה על ידי קבוצת ההשקעות במדיה רדארזירו (RadarZero), ושגריר המותג (Brand ambassador) שלה הוא לא אחר מאשר הזמר סטטיק. לאחרונה הודיעה החברה על שיתוף פעולה ייחודי עם חברת הבלוקצ'יין תזוס (Tezos), בצעד ראשוני בנוף תעשיית ה-eSports הגלובלית, כחלק מכניסתה של פיינסט לעולם ה-NFT's הלוהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully