וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיוויז'ן רוצה לשפר את COD, והיא רוצה את עזרת השחקנים

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 15:01

החברה משיקה את ה-Creator Club: תכנית ייחודית שנועדה לטפח את קהילת המשחק ותנהל ערוץ תקשורת ישיר מול המפתחים

קול אוף דיוטי למובייל נחשב לאחד מהמשחקים הפופולאריים ביותר בקרב השחקנים הניידים שמשתמשים בסמארטפון שלהם בתור קונסולת משחק, והוא מצליח לתת פייט גם למשחקי מובייל פופולאריים אחרים כמו PUBG ופורטנייט.

כעת אקטיוויז'ן מכוונת את עצמה למטרה חדשה, והיא משיקה את תכנית ה-Creator Club שנועד להדק את הקשר שלה עם קהילת המשחק ויוצרי התוכן השונים, ביניהם הסטרימרים והיוטיוברים שמשחקים באופן קבוע בכותרי קול אוף דיוטי.

אקטיוויז'ן ציינה שלא מדובר בתכנית ייחודית רק עבור שחקני המובייל, ובעוד שחקני המובייל יקבלו עדיפות בהרשמה, היא כן תקבל הצעות גם משחקנים שמשחקים בכותרי קול אוף דיוטי אחרים כמו Warzone או Vanguard.

התכנית תעניק לשחקנים עזרים בלעדיים ליצירת תוכן ומספר בונוסים, כמו מטבע דיגיטלי, הצצות בלעדיות לעדכונים הקרובים, ופתיחת ערוצי תקשורת מול אקטיוויז'ן ישירות. פתיחת הערוץ הישיר הזה בין אקטיוויז'ן לשחקנים האדוקים יאפשר לחברה לקבל פידבקים מהשחקנים בזמן אמת, ולתקן את הבעיות והתקלות בצורה הרבה יותר יסודית ורספונסיבית.

התכנית תחולק לשלוש רמות שונות. הרמה הראשונה היא אליט - שמכוונת בעיקר ליוצרי תוכן חדשים. הרמה השנייה, מאסטר, מכוונת ליוצרי תוכן שנמצאים בתהליך גדילה והתפתחות בתהליכים מתקדמים. הרמה השלישית, לג'נדרי, מכוונת עבור יוצרי תוכן מבוססים בעלי קהל צופים רחב.

נכון לעכשיו ההרשמה תהיה זמינה אך ורק בתחומי מדינות ארה"ב ומקסיקו, והתכנון הוא שעד סוף שנת 2022 היא תורחב עבור שאר השחקנים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully