וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוש הוורוד חוזר במרץ הקרוב: תאריך ההשקה של קירבי נחשף

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 17:25

טריילר חדש למשחק Kirby and the Forgotten Land חושף בפנינו את המשחקיות והיכולות המיוחדות, בנוסף ליום שבו נקבל את המשחק לנינטנדו סוויץ', אז תשריינו את ה-25.3

המשחק Kirby and the Forgotten Land הוכרז לראשונה לפני כשלושה חודשים במהלך שידור אירוע הנינטנדו Direct, אך לא הרבה נחשף עבור השחקנים באותו טריילר הכרזה, גם לא המשחקיות וגם לא תאריך ההשקה. כעת המצב משתנה כשנינטנדו משחררת טריילר חדש שמציג לנו את היכולות השונות של קירבי במהלך המשחק, בנוסף לתאריך שבו נוכל לשחק בגוש הורוד - ה-25.3.

צפו בטריילר של Kirby and the Forgotten Land

Kirby and the Forgotten Land/נינטנדו

בניגוד למשחקים הקודמים, השחקנים יוכלו לזוז בחופשיות בזירה תלת מימדית מלאה בזמן שהמשחק הנוכחי עדיין ישמור על עקרונות הפלטפורמה שהסדרה כל כך מזוהה עימם.

קירבי אמנם ידוע בעיקר בזכות יכולת "השאיבה" המפורסמת שלו שבה הוא יכול להעתיק את היכולות של כל מה שהוא אוכל, והמשחק החדש יצרף גם יכולת לחפור באדמה וכך יוכל קירבי לתקוף את אוייביו.

אל קירבי תצטוות דמות משנית שתעזור לו במהלך המסע, ושחקנים יוכלו לתפוס את מקומו ובכך לחוות חווית Co-Op משותפת.

גם עולם המשחק יציג איזורים שונים ומגוונים, כאשר לכל אחד מהם קיימים לא מעט מקומות מסתור שהשחקנים יוכלו לחקור ולהרוויח בונוסים ואלמנטים שונים במשחק. Kirby and the Forgotten Land ישוחרר לקונסולת הנינטנדו סוויץ' ב-25.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully