וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות המנויים יוביסופט+ יגיע לקונסולות האקס בוקס

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 10:44

השחקנים ייהנו לראשונה מגישה מוקדמת למשחקי החברה ובונוסים נוספים, בנוסף למשחק Rainbow Six Extraction שיהיה זמין ב-Game Pass כבר ביום ההשקה ב-20.1

חברת יוביסופט מכריזה כי היא תביא את שירות היוביסופט+ (Ubisoft+) שלה לקונסולת האקס בוקס . השירות של יוביסופט מציע גישה למשחקי החברה ולכותרים כמו אססין קריד, גוסט ריקון, Watch Dog, Far Cry ועוד רבים. השירות מעניק גישה מוקדמת לכותרים חדשים, לחבילות ההרחבה וה-Season Pass של כל המשחקים, הנחות מבצעים ובונוסים נוספים.

יוביסופט הכריזה באותה נשימה כי המשחק החדש שלה Rainbow Six Extraction יהיה זמין ביום ההשקה שלו ב-20 בינואר גם בשירות ה-Game Pass של מיקרוסופט.

למרות ההשקה של Rainbow Six ולמרות שמיקרוסופט הוסיפה בעבר גם את פלטפורמת המשחקים של EA כחלק מה-Game Pass רבים קיוו שכך יהיה גם עם יוביסופט+, אך זהו לא המצב. בחשבון הטוויטר של יוביסופט כבר אישרו כי יוביסופט+ "יחשב לשירות נפרד מה-Game Pass".

זה אומר שלא כל משחקי החברה יגיעו אל ה-Game Pass, אלא רק הפלטפורמה עצמה של יוביסופט שדרכה יוכלו השחקנים לשחק בקונסולת האקס בוקס. נכון לעכשיו יוביסופט+ זמין לשחקני המחשב האישי ולשירותי סטרימינג בענן כמו הסטאדיה של גוגל והלונה של אמאזון.

זאת בעצם תהיה הפעם הראשונה שהשירות של יוביסופט יהיה זמין על קונסולה, ועד עכשיו שחקני הפלייסטיישן והאקס בוקס שרצו לשחק במשחקי יוביסופט נאלצו לרכוש כל משחק בנפרד בחנויות של סוני או מיקרוסופט. זה אומר שבעתיד שחקני האקס בוקס יוכלו להנות מהנחות ומבצעים שברוב המקרים אינם היו זמינים לשחקני הקונסולות.

"יוביסופט+ יהיה שירות הרשמה נפרד מה-Game Pass"

Rainbow Six Extraction הוא משחק קו אופ (CO Op) ברשת המזכיר מאוד את מצב הזומבים של משחקי קול אוף דיוטי ומשלב את המשחקיות הטקטית של סדרת Rainbow Six. לכל אחת מהדמויות השונות קיימות יכולות שונות בקרב, ויציב את השחקנים בזירות כנגד נחילי חייזרים ויצורים שונים בו יצטרכו להגן ולבצר עמדות. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S ב-20 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully