וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתכלים קדימה: כל המשחקים הגדולים של שנת 2022

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 23:20

סוני, מיקרוסופט ונינטנדו מכינות לנו לא מעט הפתעות, ואלו כל הכותרים שמצפים לנו במה שעשויה להיות אחת השנים הגדולות בתעשיית הגיימינג

שנת 2022 אוטוטו מתחילה, ואנחנו רוצים להסתכל על כל המשחקים הגדולים שאנחנו הולכים לקבל. השנה סוני הולכת לחגוג עם שניים מהכותרים הגדולים ביותר שלה ותשחרר שני משחקי המשך, עסקת הבלעדיות של Bethesda עם חברת מיקרוסופט נכנסת לפעולה ונקבל לראשונה כותר בלעדי רק עבור האקס בוקס, ואפילו נינטנדו צפויה לפנק עם כמה משחקי המשך שהמעריצים ממתינים להם כבר תקופה ארוכה. בואו נצלול פנימה.

Tom Clancy's Rainbow Six Extraction - ינואר 2022

משחק קו אופ (CO Op) ברשת המזכיר מאוד את מצב הזומבים של משחקי קול אוף דיוטי ומשלב את המשחקיות הטקטית של סדרת Rainbow Six. המשחק יחזיר חלק מהדמויות השונות מהמשחק Rainbow Six Siege כאשר לכל אחת יכולות שונות בקרב, ויציב את השחקנים בזירות כנגד נחילי חייזרים ויצורים שונים בו יצטרכו להגן ולבצר עמדות. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

Pokemon Legends: Arceus - ה-28 בינואר

סדרת פוקימון המיתולוגית מבצעת את השינוי הגדול ביותר שלה עד היום, והמשחק הצדדי החדש מעביר את השחקנים אל ז'אנר העולם הפתוח והאקשן-תפקידים. אם במשחקי פוקימון הקלאסיים הקרבות היו מבוססי תורות, כאן נראה שהשחקנים יוכלו לתפוס פוקימונים המסתובבים חופשי בעולם בזמן אמת ברחבי המפה, ויוכלו לבחור אם לגשת לקרב או לסגת, ולסייר ולחקור את הסביבה באמצעות רכיבה על הפוקימונים שתפסו בים, ביבשה ובאוויר. שינוי מבורך ומרענן לסדרה בהחלט. ישוחרר לקונסולת הנינטנדו סוויץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Dying Light 2 - ה-4 לפברואר

כותר ההמשך למשחק המצופה של Techland יגיע אלינו בהמשך השנה וממש כמו במשחק המקורי השחקנים יצטרכו לנווט בעולם פתוח וענקי, להשיג משאבים ולשרוד מגיפת זומבים קטלנית תוך כדי שהם מנסים לשמור על מעט האנושיות שעוד נותרה בהם. צפו להרבה אקשן, זומבים ופארקור. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן ו-Series X\S ולנינטנדו סוויץ'.

CrossfireX - ה-10 בפברואר

משחק יריות ואקשן שאמנם מזכיר מאוד במהותו משחקיפ כמו קול אוף דיוטי, אך בהתחשב במפתחת היצירתית Remedy, ניתן לסמוך עליה שתדע להעניק לכותר את הטוויסט היחודי שלה. ישוחרר לקונסולות האקס בוקס וואן וה-Series X\S.

Total War: Warhammer 3 - ה-17 בפברואר

משחק האסטרטגיה בזמן אמת של סגה חוזר אלינו ויציג לנו ויציג לנו שתי סיוויליזציות אנושיות חדשות בנוסך לגזע חדש של עוגים (Ogres) בהם נוכל לשלוט. לפי המפתחים, מפת הקמפיין הראשי תהיה גדולה פי 2 מהמשחק הקודם. המשחק ישוחרר למחשב האישי.

Horizon Forbidden West - ה-18 בפברואר

רק אחד מכותרי ההמשך שלו שחקני הסוני הכי מצפים השנה ממש מעבר לפינה. השחקנים יחזרו לנעליה של אלוי ויציב אותה בעולם פוסט אפוקליפטי המאוכלס על ידי רובוטים-דינוזאורים. האיזור החדש בו נחקור הפעם בעולם הפתוח יהיה ממוקם באיזורי קליפורניה, יוטה ונבדה הפוסט אפוקליפטיים, ויציגו מפה גדולה גדולה בהרבה ממה שהכרנו, כולל חקירה של איזורים ימיים. ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5.

Sifu - ה-22 בפברואר

משחק אקשן בסגנון Beat 'em up יתן לשחקנים לשלוט בלוחם קונג פו ומערכת קרב מפורטת ומרשימה בפרטים ואנימציות. לשחקנים קיימים מספר פעמים מוגבל בו הם יוכלו להרשות לעצמם להפסל, ולאחר כל פסילה דמותם תחזור לחיים באותה נקודה - אך מבוגרת יותר במספר שנים. במצב זה השחקנים אמנם מתחזקים מפסילה לפסילה והופכים ללוחמים חזקים ומנוסים יותר, אך עליהם לנסות ולהביס את המשחק לפני שיהפכו ללוחם קשיש ויהיה מאוחר מידי. המשחק ייצא לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 ולמחשב האישי.

Elden Ring - ה-25 בפברואר

אחד המשחקים המסקרנים ביותר של הדור הנוכחי מציג שיתוף פעולה בין כותב ויוצר "משחקי הכס" ג'ורג' ר. ר. מרטין, והידטאקה מיאזקי - היוצר של סדרות המשחקים Dark Souls, Sekiro ו-Bloodbourne. הטריילרים חשפו אותנו לסגנון הייחודי של שני היוצרים במשחק אקשן-תפקידים, ולפי היכרות מקדימה משחקיו מיאזקי נראה שגם Elden Ring יספק עולם מרהיב ומשחקיות קשוחה הדורשת מהשחקנים לא מעט התמדה, סקילז ועצבים מפלדה. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

Gran Turismo 7 - ה-4 במרץ

סימולטור המירוצים של סוני יחזיר את מצב הקריירה והקמפיין הראשי של הסדרה ביחד מצבי משחק קלאסיים נוספים, מסלולים ורכבים חדשים ונוסטלגיים משנים קודמות, ומערכת זמנים ומזג אוויר דינאמית. המשחק ישתמש גם ביכולות ה-Haptic Feedback של שלט הפלייסטיישן 5 במגוון דרכים, כמו למשל עצמת הלחיצה על "דוושת הגז" שתשתנה בהתאם למהירות ותנאי הקרקע. המשחק ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5.

Tiny Tina's Wonderlands - ה-25 במרץ

משחק הספין אוף של סדרת בורדרלנדס שנחשף בכיכוב דמותה של טייני טינה האהובה מקבל סוף סוף תאריך יציאה. המשחקיות תשאר זהה לזו של הסדרה המקורית ותשמור על הלופ של Loot and Shoot (או בעברית צחה - "תבזזו ותירו") ותוסיף מספר יכולות חדשות בנוסף לאווירת "מבוכים ודרקונים" כפי שקיבלנו כבר באחת מחבילות ההרחבה של בורדרלנדס 2. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

Kirby and the Forgotten Land - אביב 2022

הגוש הורוד שמסוגל לשאוב ולאכול הכל מקבל משחק חדש - Kirby and the Forgotten Land. בניגוד לנוסחא הקלאסית של משחקי קירבי, Forgotten Land יהיה משחק פלטפורמר בתלת מימד מלא בזמן שהשחקנים יחקרו את עולם המשחק המסתורי. המשחק ישוחרר לקונסולת הנינטנדו סוויץ'.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl - ה-28 באפריל

משחק האקשן-אימה-הישרדות חוזר לסיבוב נוסף 13 שנים מאז הכותר האחרון ששוחרר בסדרה. השחקנים יחקרו וינסו לשרוד את שאריות צ'רנוביל הגרעינית, ויגלו עולם קשוח מאוכלס במוטאנטים קטלניים, ושורדים אנושיים שכל מבוקשם הוא לשרוד ולחיות, מה שהופך אותם לקטלניים אף יותר. המשחק ישוחרר לקונסולת האקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Forspoken - ה-25 במאי

עוד משחק אקשן-תפקידים בעולם פתוח (וגם לא האחרון ברשימה שלנו) של חברת Sqaure Enix ששם דגש על תנועתיות ויכולות מיוחדות של גיבורת המשחק - פריי הולנד, שנשלחה מין העולם האמיתי אל עולם הפנטזיה את'יה (Athia), ועליה למצוא את דרכה חזרה הביתה. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולת הפלייסטיישן 5.

Saints Row - ה-23 באוגוסט

הבן דוד ה-Redneck והמשוגע של סדרת GTA מקבל ריבוט חדש ומבטיח להיות מטורף יותר מהמשחקים הקודמים בסדרה (זה אפשרי?). השחקנים יגלמו את "הבוס" עובד\ת לשעבר ב"תעשיית ההגנה של מרשל" - כנופייה צבאית בעיר הבדיונית סנטו לסו בדרום-מערב ארה"ב. מטרתו של "הבוס" היא להקים כנופיות חדשות שיתחרו על השליטה בעיר מול תעשיית ההגנה ושתי הכנופיות הנוספות - הלוס פנטרוס והאיידולז. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

Starfield - ה-11 בנובמבר

סוף סוף, לאחר יותר מ-25 שנים חברת בת'סדה עובדת על מותג מקורי חדש ולא על משחק המשך קיים. עוד לא קיימים פרטים רבים על המשחק, אך טוד האוורד, המנכ"ל של בת'סדה תיאר את המשחק בתור "סקיירים בחלל". זהו. זה כל המידע שאנחנו צריכים. ישוחרר למחשב האישי וקונסולות האקס בוקס Series X\S.

Sonic Frontiers - תקופת החגים של 2022

אייקון הגיימינג המפורסם של סגה, סוניק הקיפוד, מככב במשחק חדש שמעביר את המותג הקלאסי מהפך ולפי מה שהוצג בפנינו בטריילר החשיפה, נראה יתקיים לראשונה בעולם פתוח. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

משחק ההמשך ל-Zelda: Breath of the Wild

ה-משחק ששחקני נינטנדו מחכים לו השנה. למרות ששני טריילרים נחשפו לא הרבה ידוע לנו על המשחק החדש, והמעט שידוע לנו הוא שדמותו של לינק תקבל מספר יכולות חדשות ומפת העולם של היירול התרחבה גם אל השמיים עצמם. המשחק ישוחרר לקונסולת הנינטנדו סוויץ'.

God of War: Ragnarok

אם זלדה היה המשחק של שחקני נינטנדו, אין ספק שזהו אולי ה-משחק של סוני. משחק ההמשך ל-God of War מ-2018 ישים סוף לסיפור של קרייטוס וארטריאוס במיתולוגיה הנורדית ויפגיש אותם מול שאר האלים מאסגארד, כמו ת'ור או אודין בכבודו ובעצמו. אנו מצפים לחוויה אפית ומלאת אקשן ולסיפור עוצר נשימה, כיאה לשאר משחקים בסדרה. המשחק ישוחרר לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5. למרות שלאחרונה הדלפות שונות ברשת מציינות כי תאריך שיחרור המשחק יהיה בספטמבר, אנו מעדיפים לקחת זאת בעירבון מוגבל ולחכות למילה רשמית מצד סוני.

Marvel's Midnight Suns

משחק התפקידים הטקטי החדש בכיכובם של גיבורי מארוול יאפשר לשחקנים דמות מותאמת אישית משלהם בשם The Hunter, שתצטרף לקבוצת גיבורי העל של מארוול ולדמויות מוכרות כמו קפטן אמריקה, דוקטור סטריינג' וולברין, גוסט ריידר, בלייד ועוד רבים וטובים. השחקנים יוכלו להרכיב את קבוצת החלומות שלהם מתוך מבחר הגיבורים הזמינים ולבחון טקטיקות קרב שונות באמצעות היכולות השונות של כל גיבור. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

The Lord of the Rings: Gollum

כותר חדש ביקום של "שר הטבעות" בו נגלם את גולום (No Pun Intended) ויספר לנו את סיפור הרקע של הדמות. לא הרבה פרטים נחשפו עד עכשיו, אך המפתחים ציינו שהמשחק ישים דגש רחב על התגנבות ולבחירות השחקנים תהיה השפעה על העלילה והתקדמות המשחק, ויצטרכו להחליט לאיזה מין האישיות של הדמות הם יקשיבו - לגולום, או לפיצול האישיות שלו, סמיגול. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

Gotham Knights

משחק חדש שיתקיים ביקום של בטמן (אך אינו מתקשר ישירות למשחקי "ארקהם" ששוחררו עד היום) ישים דגש על משפחת העטלף: השחקנים ישלטו בדמויותיהם של נייטווינג, באטגירל, רובין והד הוד לאחר שהגיבור נהרג בפיצוץ מסתורי, ויאלצו להתמודד עם ארגון הפשע המסתורי Court of Owls שמנסה להשתלט על העיר גות'הם. המשחק ישוחרר למחשב האישי, לפלייסטיישן 4 ו-5 ולאקס בוקס וואן וה-Series X\S.

Suicide Squad: Kill the Justice League

בניגוד ל-Gotham Knights, המשחק של "יחידת המתאבדים" כן יהיה המשך ישיר למשחק Arkham Knight של בטמן וגם ירחיב את שאר יקום DC בעולם המשחקים. אנחנו נוכל לשחק את הארלי קווין, דדשוט, קפטן בומרנג וקינג שארק שנשלחו לעיר מטרופוליס לעצור את ליגת הצדק שטופת המוח בידי החייזר ואוייבו של סופרמן - ברייניאק. לכל אחת מהדמויות והיכולות המיוחדות במשחק, ונראה שמצפה לנו חווית אקשן פרועה ומשוגעת. המשחק ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

Hogwarts Legacy

משחק אקשן-תפקידים בעולם פתוח ביקום של הארי פוטר שיאפשר לשחקנים לבנות ולהתאים אישית את דמותם ולשלוח אותה לשנת לימודים בבית הספר לקוסמים הוגוורטס בשנת 1800. השחקנים יוכלו לבחור את הבית אליו ישתייכו ולהשתתף בשיעורים השונים וללמוד קסמים חדשים ולרקוח שיקויים. העולם הפתוח יכיל מקומות מוכרים מספרי הארי פוטר השונים, ולפי המפתחים המשחק יכלול גם מערכת בחירות שתקבע האם השחקנים שייכים לצד הטוב או לצד האפל. המשחק ישוחרר למחשב האישי, לפלייסטיישן 4 ו-5 ולאקס בוקס וואן וה-Series X\S.

Ghostwire: Tokyo

החברה שהביאה לנו את משחקי The Evil Within מביאה לנו כותר חדש ומסתורי. תושבי טוקיו נעלמו באופן מסתורי ולעיר החלו לפלוש יצורים מסתוריים מעולם אחר, בה השחקנים ילחמו באמצעות יכולות טלקינזיס וטלפתיה שונות. המשחק ישוחרר למחשב האישי ולקונסולת הפלייסטיישן 5.

A Plague Tale: Requiem

משחק ההמשך לכותר האקשן-ההתגנבות בתקופת צרפת של המאה ה-14 מקבל טריילר המשך ומציג את אחד המשחקים היפייפים והמרשימים ביותר שראינו עד היום. ישוחרר למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 5, האקס בוקס Series X\S ולנינטנדו סוויץ'.

גם המשחקים הבאים עוד לא קיבלו תאריך יציאה ספציפי אך יגיעו במהלך השנה החדשה: Ark 2
Avatar: Frontiers of Pandora
Bayonetta 3
The Callisto Protocol
Kerbal Space Program 2
Layers of Fear 2022
Mario + Rabbids Sparks of Hope
Nightingale
The Outlast Trials
Shadow Warrior 3
Splatoon 3
Evil Dead: The Game
Babylon's Fall
Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin
The Day Before
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Star Trek: Resurgence
Redfall
Scorn
Company of Heroes 3
Homeworld 3
Arc Raiders
Oxenfree 2: Lost Signals

אין ספק שצפויה לנו שנה עמוסה במיוחד, ולא מעט חברות עומדות להשתמש בתותחים הכבדים שלהן, ומתחילות לפתח יותר ויותר משחקים עבור קונסולות הדור הדור החדש באופן בלעדי, אך לא שוכחות גם את שחקני הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן. נוכל רק לקוות שהמשחקים יצאו מלוטשים ויעמדו בציפיות, ולאחל לכולנו שנה אזרחית טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully