וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לשנה החדשה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 8:24

גמדי חלל, מרוצי שטח וספין אוף של Persona: סוני חושפת את הכותרים של ינואר 2022

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויים PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי ה-4.1.

המשחק הראשון הוא Persona 5 Strikers שיגיע לפלייסטיישן 4. כותר אקשן-תפקידים המשלב בין סדרת Dynasty Warriors ובין Persona 5, ומשלב אלמנטים של משחקיות מצד שתי הסדרות.

המשחק השני הוא Dirt 5 לפלייסטיישן 4. בסימולטור המירוצים המתמקד ברכבי ותנאי שטח השחקנים יוכלו לשחק בשלל מצבי משחק באיזורים שונים ברחבי העולם: נורווגיה, אריזונה, ברזיל, מרוקו, איטליה, סין ועוד שלל מקומות אקזוטיים. המשחק תומך גם ב-Co-Op של עד ארבעה שחקנים במסך מפוצל -כך שתוכלו להתחרות נגד החברים.

PS PLUS ינואר 2022. סוני, אתר רשמי
PS PLUS ינואר 2022/אתר רשמי, סוני

המשחק האחרון הוא Deep Rock Galactic שיהיה זמין לפלייסטיישן 4 ו-5. משחק Co-Op של עד ארבעה שחקנים בו תגלמו גמדי חלל (Space Dwarves) הנשלחים לכוכבים שונים על מנת לכרות מינרלים ומשאבים יקרי ערך. לכל גמד יכולות יחודיות משלו ויתרונות וחסרונות במהלך הקרבות וחקירת המפה השונות, שברובן המוחלט הן 100% ניתנות להריסה. שעות של הנאה עם החברים. מנסיון.

שחקנים שעדיין לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש דצמבר: Godfall: Challenger Edition, Lego DC Super Villains ו- Mortal Shell יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-3.1.

זו תהיה גם ההזדמנות האחרונה להוריד את משחקי המציאות המדומה שסוני חילקה במהלך החודשים האחרונים, והחל מאותו תאריך גם The Persistence, The Walking Dead: Saints & Sinners ו-Until You Fall יוסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully