וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימס יאפשר לכם להעלות תמונות ולהפוך לדמויות במשחק

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 11:38

פטנט חדש של חברת EA ישתמש באינטליגנציה מלאכותית וסריקות פנים ויציג דרך חדשה ליצור דמויות אמינות יותר במשחק הסימולציה החברתי

The Sims 4. EA, אתר רשמי
The Sims 4/אתר רשמי, EA

מאז ש-The Sims 4 שוחרר בשנת 2014 לקונסולות ולמחשב האישי המשחק עודכן וקיבל לא מעט תוכן חדש לאורך השנים, אך דווקא מסך עריכת הדמויות לא זכה לשיפוץ מאסיבי או לשינויים מרחיקי לכת, ועכשיו פטנטים חדשים של חברת EA מראה שהמצב עתיד להשתנות.

לפי אתר קהילת המשחק SimsCommunity חברת EA רשמה שני פטנטים חדשים שיתנו לשחקנים את הכלים ליצור דמויות בצורה אמינה יותר: הפטנט הראשון יאפשר לשחקנים להעלות תמונה (או מספר תמונות) למערכת, משם האינטליגנציה המלאכותית שנבנתה במיוחד תוכל לזהות את תווי הפנים בתמונות, למדל ולעצב את הדמויות בהתאם, ובכך להפוך אותה לדמות במשחק.

כך זה יעבוד

Sims Patent. patentimages, אתר רשמי
Sims Patent/אתר רשמי, patentimages

הפטנט השני יתמקד בזיהוי תנועות הגוף, והוא יאפשר לשחקנים להעלות סרטוני וידאו שונים על מנת ליצור אנימציות חדשות לדמויות במשחק. האינטליגנציה המלאכותית תדע למדל את פרופורציות הגוף, טקסטורות והביגוד, ולמרות שסדרת Sims לא מתגאה בגרפיקה ריאליסטית ומציאותית, הפטנטים הללו יעזרו לדמויות להפוך לאמינות יותר במשחק הסימולציה החברתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפטנט השני יאפשר לקלוט אנימציות של בני אדם וחיות לפי סרטונים

patentimages. patentimages, אתר רשמי
patentimages/אתר רשמי, patentimages

נכון לעכשיו הפטנטים והמערכות החדשות עוד לא הוטמעו במשחק, וקיים סיכוי שיהיו זמינות החל מהכותר החמישי בסדרה, שמפותח עבור קונסולות הדור הבא והמחשב האישי בימים אלה. מצד EA עוד לא נמסר תאריך מתי תשווק את המשחק החמישי, או מתי תתחיל להשתמש בפטנטים שפיתחה.

זו לא הפעם הראשונה שחברת EA תעניק לשחקנים את הכלים ליצור דמויות מהמציאות בתוך משחקי The Sims. כבר בשנות ה-2000 בתקופת המשחק הראשון בסדרה שוחררה תכנה רשמית שמאפשרת לשחקנים להעלות תמונות פנים "ולהדביק" אותן ישירות על הדמויות הווירטואליות. התוצאות למי שזוכר, היו בהתאם.

Sims Creator - כך זה נראה בתקופת המשחק הראשון בסדרה

Sims Creator. EA, אתר רשמי
Sims Creator/אתר רשמי, EA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully