וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים פיינסט מחפשת את דור העתיד של הגיימרים

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 14:45

ארגון ה-Esports הישראלי מכריז על One Shot, סדרת טורנירים במשחק Valorant שהמצטיינים בה יזכו לקחת חלק באקדמיית הגיימינג החדשה

ארגון ה-Esports הישראלי טים פיינסט, מפעיל כחמש קבוצות בארבעה משחקים פופולריים: פורטנייט, פיפ"א, קאונטר סטרייק ו-ואלוראנט, כאשר לאחרון נפתחו גם קבוצת נשים מקצועית. בקבוצותיה השונות של פיינסט משתתפים שחקנים ישראלים לצד זרים המתחרים בטורנירים הגדולים והמובילים בעולם. הקבוצות מובלות על ידי מאמנים מקצועיים, ושחקני כל הקבוצות מקבלים ליווי צמוד ממאמן מנטלי, משכורת ותנאים סוציאליים מלאים.

בשבוע הבא, בתאריך ה-28.12 יחל טורניר ה-ONE SHOT במשחק הפופולארי ואלורנט. הטורניר ישוחק בין 64 קבוצות כשהקבוצה המנצחת תגרוף לכיסה פרס בסך 5,000 ש"ח אך חשוב יותר: השחקנים שיבלטו בטורניר יזכו להזדמנות להצטרף לקבוצת האקדמיה החדשה של פיינסט בולורנט - Finest Origin, ששמה לעצמה מטרה אחת: למצוא את שחקני העתיד ולטפח ולפתח את כישוריהם כבר בתחילת דרכם.

Team Finest One Shot/Team Finest

"כארגון eSport מקצועי והמוביל במדינה, אנו חשים חובה ליצור מסלול עבור כישרונות צעירים בתחום על מנת להציג את כישוריהם בצורה מאורגנת ומשמעותית יותר." מוסר רתם קמר, מנכ"ל Finest. "סדרת הטורנירים שלנו מאפשרים לפתח את יכולות המשחק במסגרת יותר מקצועית, מסגרת שבה אנחנו סוללים דרך להגיע לשלב הבא ובסופו של דבר את ההזדמנות לבנות קריירה מקצועית כגיימרים ואף להשתלב באקדמיה שלנו. אחת המטרות החשובות שאנחנו רוצים להשיג מהטורניר הזה היא למצוא את דור העתיד של השחקנים ואולי לגייס את החבר'ה הצעירים לאקדמיה".


שחקנים שיהיו מעוניינים להשתתף יוכלו להרשם דרך אתר ההרשמה, שם יוכלו למצוא גם את לוחות הזמנים והתאריכים של המשחקים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully