וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני רוכשת את המפתחת שעזרה לה עם God of War Ragnarök

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 18:41

החברה מצרפת לשורותיה את Valkyrie Entertainment, ובכך מגדילה את מספר המפתחות הבלעדיות שהיא מחזיקה בבעלותה ל-17

משפחת המפתחות הבלעדיות של סוני ממשיכה ולגדול ולגדול, והרמן הולסט, ראש חטיבת PlayStation Studios משחרר הצהרה בטוויטר בו צויין כי החברה רכשה את Valkyrie Entertainment שממוקמת בסיאטל, והיא מצטרפת באופן בלעדי אל סוני בתור מפתחת בלעדית.

Valkyrie הוקמה בשנת 2002, ולאורך השנים סיפקה תמיכה בפיתוח של מספר משחקי פלייסטיישן, הבולטים שביניהם כוללים את God of War משנת 2018 וההמשך שלו Ragnarok שעתיד לצאת במהלך שנת 2022 ביחד עם סנטה מוניקה, בנוסף לכותרים כמו Twisted Metal ו-Infamous 2 מהדורות הקודמים.

למפתחת Valkyrie Entertainment קיים נסיון רב בתעשייה ולא רק עם סוני - היא עבדה בעבר גם כותר כמו ליג אוף לג'נדס עם Riot Games, ועם מיקרוסופט על כותרים כמו Forza Motorsport ואף סיפקה תמיכה גם ל-Halo Infinite ממש לאחרונה, כולל משחקים כמו Middle-earth: Shadow of War ו-Batman: Arkham Origins עבור WB Games.

לא מדובר במפתחת הראשונה שסוני רוכשת השנה, ונראה שבחברה נכנסו לטירוף רכישות: בארבעת החודשים האחרונים היא רכשה את Firesprite שפיתחה את The Playroom וכותרים עבור משקפי המציאות המדומה, ואת Housemarque שפיתחה את המשחק Returnal לקונסולת הפלייסטיישן 5, כןלל את המפתחת ההולנדית Nixxes.

במהלך בשנה האחרונה סוני רכשה את גם חברת Insomniac שפיתחה עבורה את המשחק ספיידרמן וסדרת Ratchet & Clanck המיתולוגית, ואת חברת Guerilla Games שפיתחה את Horizon Zero Dawn ועתידה לשחרר גם את משחק ההמשך Forbidden West בפברואר הקרוב.

נראה ששיטת העבודה של סוני היא לרכוש מפתחות שאיתן היא עבדה ושיתפה פעולה וסיפקו את הסחורה כראוי, וכל מה שנותר הוא לקוות כי זה לא יהיה הסוף, והחברה תמשיך למשוך אליה עוד ועוד כישרונות נוספים ובכך תגדיל את מספר המפתחות שמפתחות כותרים בלעדיים ומושקעים עבור קונסולות הפלייסטיישן.

ב-Valkyrie מודיעים על שיתוף הפעולה עם סנטה מוניקה על God of War Ragnarök

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully