וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

F**k Tha Police: ד"ר דרה מצטרף לאונליין של GTA

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 18:54

צפו בטריילר שמציג קמפיין עלילתי חדש למצב הרשת בנוסף לתחנת רדיו חדשה שתכלול שירים חדשים של הראפר המפורסם ואמנים מוכרים נוספים

צפו בטריילר של GTA Online: The Contract

GTA Online/rockstar

לשיתוף הפעולה הזה לא ציפינו: חברת רוקסטאר פירסמה הודעה בטוויטר שלה כי החל ה-15 בדצמבר היא תציג עדכון למצב הרשת של GTA V, שאליו יתווסף קמפיין עלילתי חדש בשם The Contract, בו ישתתף אורח מיוחד - הראפר המפורסם ד"ר דרה.

ד"ר דרה אמנם כבר הופיע בהופעת אורח ב-GTA בעבר ולקח חלק בעדכון Cayo Perico Heist משנה שעברה, אך כעת מדובר בהרחבה שתתמקד כולה בראפר המפורסם.

כאמור, הקמפיין החדש יפגיש את השחקנים עם דמותו של פרנקלין (ממצב הסינגל פלייר של המשחק) ונראה שמאז אירועי המשחק הוא הקים לעצמו סוכנות ייצוג אמנים עבור סלבריטאים שמחפשים פתרונות לבעיות-העולם-הראשון שהם חווים עקב חיי הזוהר והפאר של Vinewood.

במהלך עלילת ההרחבה החדשה פרנקלין יפגוש שלל דמויות על מנת להתקדם ולפרסם את הסכנות החדשה שלו, ויכנס לשותפות ביחד עם הראפר ד"ר דרה, שבה גם יצטרך לעזור לאמן ולבצע עבורו משימות - כמו החזרת הטלפון הנייד שלו שמכילה חומרים ושירים שטרם שוחררו לציבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
GTA Online. רוקסטאר, אתר רשמי
ד"ר דרה במצב האונליין של GTA/אתר רשמי, רוקסטאר

מרוקסטאר נמסר כי שחקנים יוכלו לצפות לדמויות מוכרות מעלילת הסינגל פלייר והמולטיפלייר של המשחק, בנוסף לצ'ופ, הכלב שלא מעט שחקנים אהבו מהמשחק המקורי, שייתן גם הוא הופעה נוספת.

השחקנים יוכלו לצפות לא רק לכלי נשק וכלי רכב חדשים שמגיעים עם כל עדכון למשחק, אלא גם לתחנת רדיו חדשה שאותה הפיק ד"ר דרה בכבודו ובעצמו, שם יהיה ניתן למצוא גם שירים חדשים שלו ושל אמנים נוספים בתעשיית ההיפ הופ.

GTA Online. רוקסטאר, אתר רשמי
ד"ר דרה ו-DJ POOH, אחת מהדמויות ששחקנים יפגשו במהלך העלילה החדשה/אתר רשמי, רוקסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully