וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מביאה לכם את הגרסה המציאותית של רוקט ליג

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 15:39

אירוע צדקה של היצרנית הגרמנית ידמה את חווית הכדורגל-מכוניות למציאות, ויאפשר לשחקנים לשלוט ברכבים בשלט רחוק בזירה אמיתית

אחד המשחקים שרוב השחקנים ככל הנראה היו שמחים לשחק בגרסה המציאותית שלהם הוא רוקט ליג - משחק הכדורגל-מכוניות שבו רכבים מתעופפים באוויר, מרמים את חוקי הפיזיקה וכובשים שערים.

למרות שהטכנולוגיה של מכוניות מעופפות באוויר עוד לא הומצאה, זה לא עצר את חברת Das Race - שבנתה פלטפורמת ESports משלה השואבת השראה מרוקט ליג ומאפשרת לשחקנים מרחבי העולם לשלוט במכוניות הממוקמות בזירה אמיתית באמצעות בקר קונסולה פשוט וחיבור לרשת.

כעת חברת BMW מכריזה על אירוע צדקה עבור קרן Skills For Life בשיתוף המשחק רוקט ליג ו-Das Race שישודר ב-12 לדצמבר בעמוד של מותג הגיימינג הפופולארי LVL, ויאפשר לשחקנים מרחבי כל העולם לשחק בגרסה המציאותית של רוקט ליג, או לפחות באופציה הכי קרובה לדבר האמיתי.

האירוע יכיל שש קבוצות של שלושה שחקנים שיתמודדו ראש בראש במתחם ה-BMW וולט שבמינכן וישלטו בדגמים אמתיים של מכוניות בתוך זירה שנבנתה במיוחד. הקבוצות השונות יכילו שחקני ESports מקצועיים מארגונים כמו Cloud9, Fnatic, G2 Esports ו-OG בנוסף לשחקנים צעירים ופחות מנוסים.

מדובר באירוע שאפתני שטרם נראה כמותו בעולם הגיימינג, בו יש ניסיון מובהק להעתיק את החוויה הוירטואלית למציאות. רוקט ליג הוא משחק פופולארי במיוחד עם קהילת שחקנים אדוקה וסצינת ESport מצליחה, ולפי BMW לא מדובר באירוע חד פעמי, אלא בשותפות ארוכת טווח.

מהלך כזה עשוי לפתוח את הדלת עבור חברות נוספות בעתיד, ורק מוכיח שככל שהזמן עובר עוד ועוד חברות מעוניינות לקחת חלק בעולם הגיימינג ולטעום מהחשיפה המטורפת שהוא מביא.

במהלך החודש האחרון שוחררה גם גרסת המובייל של רוקט ליג, Sideswipe, שזמינה למכשירי ה-iOS והאנדרואיד במקביל, כך שכעת גם גרסה קז'ואלית יותר של המשחק זמינה עבור שחקנים פחות מנוסים, או כאלו שאין ברשותם קונסולה או מחשב אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully