וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפיפ"א הישראליים פותחים עונה תחרותית

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 12:52

ארגון NOM ESports המקומי מסכם סבב טורנירים בינלאומיים ורשמיים של חברת EA במשחק הכדורגל הפופולארי

צפו בראיון עם גל ברטוב מארגון NOM. מתוך התכנית "מה חדש" בערוץ הגיימינג

Nom ESports בתכנית מה חדש/ערוץ הגיימינג

העונה התחרותית של אירגון NOM ESports החלה במהלך החודש האחרון, ושחקני הפיפ"א הישראליים נשלחו לייצג את המדינה בטורנירים רשמיים של חברת EA ומשחק הכדורגל הפופולארי שלה.

הטורניר הראשון הוא ה-FGS FCC1 לשחקנים יחידים (ראשי תיבות של FIFA GLOBAL SERIES) שם קופת הפרסים עמדה על 22,250 דולר, בו שחקנים העפילו באמצעות השגת נקודות במוד המשחק Rivals באולטימייט טים. מצד NOM נשלחו השחקנים נסים עיסאת, יובל בלי, רועי פלדמן ואלמוג בית יעקב.

הטורניר היה מחולק לשני שלבים: שלב ה-SWISS בו השחקנים צריכים לנצח שישה מתוך שמונה סיבובים, ובסיומו השחקנים העפילו לשלב הנוקאאוט בשיטת הגביע, בה המנצח עולה לשלב הבא והמפסיד יוצא מין התחרות. בשלב זה הודח יובל מהטורניר בלי עם מאזן 4-3.

לשלב הנוקאאוט העפילו 64 שחקנים, ומבין השחקנים הישראלים היה ניתן למצוא שם את רועי פלדמן, נסים עיסאת ואלמוג בית יעקב. אלמוג סיים את דרכו בשלב זה בטופ 64, ונסים עיסאת סיים את דרכו בשלב טופ 16, ורועי פלדמן סיים את דרכו בשלב טופ 8 וזכה ב-1,250 דולר.

טורניר נוסף בו NOM לקח חלק הוא ה-eClub Pre Qualification, שנחשב לטורניר מועדונים שפתוח לכל ארגוני ה-ESports ברחבי העולם. ב-NOM רשמו שתי קבוצות חדשות לטורניר: NOM BLUE שם היו השחקנים שגיא טסלר ורועי פלדמן, ו-BLACK שם השחקנים אור יצחק ואלמוג בית יעקב שיחקו.

Nom Blue הפסידו בשלב השלישי לקבוצה FC St. Pauli בתוצאה של 2-1, וירדו ל-LOWER BRACKET, אך שם הם ניצחו שני משחקים והגיעו למשחק העפלה, שבו הפסידו בסופו של דבר בתוצאה 2-1. לעומתם, NOM BLACK ניצחו את כל המשחקים שלהם ללא הפסדים והעפילו לטורניר שיתקיים בפברואר על סך פרסים של 245,000 דולר.

הטורניר האחרון הוא ה- eChampions League שם קופת הפרסים עמדה על 280,000 דולר והוא מאורגן בשיתוף רשמי של ליגת האלופות, וגם אליו מעפילים השחקנים באמצעות השגת נקודות ב-Rivals במצב האולטימייט טים.

ארגון Nom שלח את כל ששת השחקנים השלו: נסים עיסאת, יובל בלי, רועי פלדמן, שגיא טסלר, אור יצחק ואלמוג בית יעקב, והטורניר התחלק לשני שלבים: שלב ה-SWISS בו השחקנים היו צריכים לנצח חמישה מתוך שבעה משחקים, ולאחריו שלב הנוקאאוט שהוא נחשב ל-Double elimination שעל השחקנים להפסיד שני משחקים בשביל להיות מודחים מהטורניר. בשלב זה הודחו שגיא טסלר לאחר מאזן של 0-3 ואלמוג בית יעקב עם מאזן של 4-3.

לשלב הנוקאאוט העפילו 66 שחקנים כאשר ה-16 שיגיעו לטופ יעפילו לאירוע פיזי של הטורניר שיתקיים בפריז בחודש פברואר 2022. לשלב זה העפילו ארבעת השחקנים הנותרים של NOM: יובל בלי, רועי פלדמן, נסים עיסאת, ואור יצחק.

אור יצחק ונסים עיסאת סיימו את דרכם לאחר שהפסידו שני משחקים רצופים, בזמן שרועי פלדמן לא הפסיד משחק אחד והעפיל לאירוע לאחר ריצה של שלוש ניצחונות רצופים.

יובל בלי הפסיד את המשחק ראשון, אך ביצע את הבלתי אפשרי בכך שניצח 4 משחקים ברצף והעפיל לאירוע, כך שגם רועי פלדמן וגם יובל בלי ישתתפו בפברואר באירוע הפיזי שיתקיים בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully