וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוני עובדת על שירות מנויים שיתחרה ב-Game Pass

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 14:01

השירות החדש יאחד את שירותי המנויים הקיימים ויציע גישה למשחקי פלייסטיישן 1, 2 ו-3

שירות המנויים של מיקרוסופט, ה-Game Pass, הוא שירות מנויים חודשי המאפשר לשחקנים גישה לספריית משחקים אונליין, כמו הנטפליקס של הגיימינג אם תרצו. בזמן שה-Game Pass זמין גם לקונסולות האקס בוקס וגם לשחקני המחשב האישי, שחקני הסוני פלייסטיישן תהו מה תהיה התשובה של סוני והאם היא מתכננת שירות משלה שיתחרה בזה של מיקרוסופט.

כעת דיווח של האתר Bloomberg מציין כי בסוני אכן עובדים על שירות משלהם שקיבל את שם הפרוייקט "ספרטקוס" (Spartacus) שלמעשה יאחד את שירותי המנויים הקיימים שלה, ה-PS PLUS וה-PS NOW, ויציע גישה לא רק למשחקים מהדור הקודם והנוכחי, אלא גם משחקי פלייסטיישן 1, 2 ו-3.

ההשקה של השירות צפויה להתרחש כבר באביב הקרוב, והוא יוצע עבור משתמשי הפלייסטיישן 4, 5 והמחשב האישי. הוא ישמור על מיתוג ה-PS PLUS ויחולק למסלולי תשלום חודשיים שונים שיעניקו למנויים הטבות שונות בהתאם: המסלול הראשון יהיה מסלול זהה למנוי PS PLUS הנוכחי, המסלול השני יאפשר גישה למשחקי פלייסטיישן 4 ו-5, והמסלול השלישי יאפשר גם גישה לשירות הענן והזרמת משחקים מכל הדורות השונים.

שירות ה-Game Pass זכה להצלחה מאסיבית ולפי דיווחים, מנויים אליו נכון לעכשיו כ-18 מיליון משתמשים. בזמן שהמהלך נחשב לתקדים בתעשייה וידידותי מאוד עבור הצרכנים, הוא גם עזר להוכיח שהעתיד של החברות אינו מסתמך יותר רק על מספר יחידות הקונסולה שנמכרות בכל דור, אלא גם מספר המשתמשים החודשי והקבוע נחשב לגורם מאוד מרכזי וחשוב בימינו.

בסוני הבינו כי החברה לא יכולה להסתמך רק על מכירת קונסולות וכותרים בלעדיים, ולאחרונה היא פתחה את עצמה גם עבור קהל שחקני המחשב האישי, והקימה את חטיבת Playstation PC, שאחראית על גרסאות מותאמות למחשב עבור הכותרים הבלעדיים שלה - מהלך שפתח אותה עבור קהל צרכנים חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully