וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת EA ממנה אחראי חדש על סדרת באטלפילד

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 3.12.2021 / 13:08

מנכ"ל DICE הנוכחי, אוסקר גבריאלסון, יעזוב את התפקיד ועל הסדרה יהיה אחראי וינס זאמפלה, מנכ"ל Respawn שפיתחה את כותר הבאטל רויאל Apex Legends

הכותר האחרון בסדרת באטלפילד הותיקה 2042 שוחרר במהלך החודש האחרון וספג ביקורות קשות מצד השחקנים והמבקרים כאחד, ונשמעו לא מעט תלונות כי משחק הרשת מכיל מפות לא מאוזנות, סובל מלא מעט באגים ואי יציבות, ובכלליות הייתה תחושה שהמשחק איבד מזהותו והפך לכפיל של קול אוף דיוטי.

חברת DICE שמפתחת את המשחק אמנם כבר דאגה לשחרר השבוע עדכון לבאגים והתקלות הרבות, אך נראה שהרושם הראשוני עשה את שלו ונכון לעכשיו מספר השחקנים הפעילים במשחק ירד ב-70%. כעת, לפי דיווחים ברשת, בחברת EA שמפיצים את המשחק, מחליטים לבצע שינויים בהנהלה של DICE המפתחת ולנסות להחזיר את המשחק באטלפילד 2042 למסלולו.

לפי דיווח של האתר Gamespot, אוסקר גבריאלסון, מי שתיפקד עד היום כמנכ"ל DICE יעזוב את תפקידו ואת חברת EA לאחר עשור בחברה, בזמן שוינס זאמפלה, מנכ"ל חברת Respawn, שגם היא חברה שבבעלותה של EA (ואחראית על סדרת Titanfall ומשחק הבאטל רויאל הפופולארי Apex Legends) יקח את המושכות. חשוב לציין כי וינס לא יחליף את אוסקר בתפקידו בתור מנכ"ל DICE, אלא יהיה אחראי על סדרת באטלפילד בלבד.

אל וינס יצטרף גם המעצב מרקוס לטו שהיה אחראי על סדרת HALO בעבר והוא יהיה אחראי על הקמת צוות חדש שיעבוד על שיקום ושיפור באטלפילד 2042. ב-EA כבר הכריזו כי סדרת באטלפילד לא תפותח יותר באופן בלעדי על ידי DICE, והיא מתכננת להקים צוותים חדשים נוספים שירחיבו את יקום המשחק, כמו גם חברת Ripple Effect (שיצרה את מצב ה-Portal בבאטלפילד 2042) תצטרף למאמץ, ולפי הדיווחים תעבוד על תכנים עלילתיים לבאטלפילד.

לאור ההצלחה המתמשכת של כותר הבאטל רויאל Apex Legends שממשיך לשמור על כמות יציבה של שחקנים גם שלוש שנים לאחר השקתו, ולאור העובדה שוינס זאמפלה היה ממקימי Infinity Ward שאחראית על קול אוף דיוטי, ההחלטה של EA למנות אותו לאחראי על סדרת באטלפילד לא מפתיעה מכיוון והוא הוכיח את עצמו בעבר. השאלה הגדולה היא האם גם לאחר עדכונים שיתקנו את כל הבעיות שבאטלפילד סובל מהם הכותר יוכל לחזור לגדולתו, ומה מצפה לנו בעתיד של הסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • באטלפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully