וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש דצמבר נחשפו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 23:13

עכשיו זה רשמי: Godfall ללא הקמפיין הראשי, לגו ומשחק דמוי Dark Souls בנוסף לשלושת משחקי המציאות המדומה מחודש שעבר

PS PLUS. סוני, אתר רשמי
PS PLUS/אתר רשמי, סוני

לאחר שהמידע דלף לרשת דרך עמוד הטוויטר הגרמני של החברה, סוני משחררת באופן רשמי את רשימת המשחקים החינמיים שמנויי שירות PS PLUS יקבלו לחודש דצמבר. גם החודש השחקנים יקבלו שלושה משחקים חודשיים רגילים, בנוסף לאותם שלושה משחקי המציאות המדומה (PSVR) מחודש שעבר, שיהיו זמינים החל מה-7 בדצמבר ועד ה-3 בינואר.

המשחק הראשון הוא Godfall: Challenger Edition לפלייסטיישן 4 ו-5. משחק האקשן-תפקידים של המפתחת Gearbox יציב את השחקנים בעולם פנטזיה ייחודי בקרבות חרב וכוחות מיוחדים עם מערכת ציוד מבוססת שלל (Loot).

ה-Challenger Edition יציג שלושה מצבי משחק שונים ללא קמפיין הסינגל פלייר שבהם השחקנים יוכלו להצטוות עם אחרים לחוויית משחק משותפת (Co-Op), ויתמוך באפשרות קרוס פלטפורם בו גם שחקני הפלייסטיישן 4 וה-5 יוכלו לשחק יחדיו. שחקנים יוכלו לשדרג את המשחק ל-Delux Edition בתוספת מחיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Godfall. סוני, אתר רשמי
Godfall/אתר רשמי, סוני

המשחק השני הוא Lego DC Super-Villains לפלייסטיישן 4. משחק הלגו שמתמקד בעולם נבלי העל של יקום DC בעולם שבו ליגת הצדק נעלמה ואתם תשחקו את אויביהם של כל הגיבורים האהובים. השחקנים יוכלו ליצור נבל משלהם ולהצטרף אל הג'וקר, דת'סטרוק, הארלי קווין, לקס לות'ור, דארקסייד ועוד רבים אל קבוצת "סינדיקט הצדק" שהקימו.

המשחק השלישי הוא Mortal Shell לפלייסטיישן 4. משחק אקשן-תפקידים דמוי Dark Souls בעולם אפוקליפטי שיבחן את היכולות של השחקנים וידרוש מהם ערנות דיוק ואינסטינקטים חדים על מנת לשרוד.

גם החודש סוני תאפשר למנויים להוריד שלושה משחקי PSVR שהיו זמינים גם בחודש הקודם. המשחק PSVR הראשון הוא משחק ההישרדות The Persistence, שיציב את השחקנים בתחנת חלל בשנה 2051 בזמן שמוטאנטים ויצורים שונים רודפים אחריהם.

המשחק השני ל-PSVR הוא הגרסה הסטנדרטית של The Walking Dead: Saints & Sinners - משחק אקשן שמתקיים ביקום של "המתים המהלכים" של רשת AMC. המשחק יאפשר לכם להילחם בזומבים ולשרוד את סביבת המשחק במשך כל יום עד שתחשפו את התעלומה של עולם המשחק.

המשחק השלישי ל-PSVR הוא Until You Fall - משחק לחימה בעולם פנטזיה שפוגש את הסגנון של שנות ה-80 ותרבות הסינת'וייב. המשחק מאפשר לשחקנים להשתמש בחרבות ויכולות מיוחדות, להתחמק ולחסום באקשן כאוטי ומהנה.

PS PLUS. סוני, אתר רשמי
PS PLUS/אתר רשמי, סוני

שחקנים שלא הוסיפו את משחקי נובמבר Knockout City, First Class ו-Trouble Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-6 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully