וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר המשחקים המפורסם שנכנס לעולם הטלוויזיה והקולנוע

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 16:08

יוצר סדרת מטאל גיר סוליד ו-Death Stranding הידאו קוג'ימה לא מסתפק רק בגיימינג, ופותח חטיבה חדשה שתפיק תכנים טלוויזיוניים וקולנועיים לקהל הרחב

יוצר המשחקים הידאו קוג'ימה, שאחראי על סדרת מטאל גיר סוליד הקלאסית והמשחק Death Stranding ערק לפני כמספר שנים מחברת קונאמי שהפיצה את משחקיו ופתח את חברת הפיתוח העצמאית שלו - "הפקות קוג'ימה" (Kojima Prodections).

מי שמכיר את המשחקים של היוצר יוכל לזהות מייד כי מדובר ביוצר שמעריך מאוד קולנוע וטלוויזיה, והוא דואג לביים את משחקיו בצורה מאוד גבוהה שלא נופלת ברמה שלהן מכל סדרה או סרט. לכן החדשות הבאות לא מפתיעות יותר מידי ויש היאמרו שהגיע הזמן שהצעד יתבצע, והיוצר מכריז כי הוא פותח את חטיבת הסרטים, הטלוויזיה והמוזיקה בתוך "הפקות קוג'ימה".

נורמן רידוס ולאה סדו במשחק Death Stranding

Death Stranding. Kojima Productions, אתר רשמי
Death Stranding/אתר רשמי, Kojima Productions

החטיבה החדשה תוקם בעיר לוס אנג'לס, והמטרה היא להציג את היצע המשחקים והיצירות של הידאו קוג'ימה מעבר לעולם הגיימינג, אל התרבות הפופולארית והקהל הרחב. את החטיבה החדשה ינחה ריילי ראסל, מי שכיהן בתפקידים בכירים בחברת סוני במשך 28 שנים ושימש כמנהל מחלקת משפטים וחוזים וסגן מנהל מחלקת העסקים של פלייסטיישן.

מנהל הפיתוח העסקי של "קוג'ימה הפקות", יושיקו פוקודה, הגיב על ההכרזה וציין: "המחלקה החדשה תיקח את הסטודיו כולו למחוזות חדשים ויציגו רעיונות נרטיביים יצירתיים מעבר למשחקי מחשב, והיא תפתח אותנו לקהל חדש שיוכל להתעמק ולהרגיש מושקע בעולמות החדשים שניצור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מתוך המשחק Metal Gear Solid V: Phantom Pain

Metal Gear Solid V. קונאמי, אתר רשמי
Metal Gear Solid V/אתר רשמי, קונאמי

הידאו קוג'ימה ידוע בתור חובב טלוויזיה וקולנוע גדול, וניתן לשים לב שככל שסדרת מטאל גיר סוליד שפיתח התקדמה, כך גם סצינות המעבר שהפכו למפורטות ומרשימות יותר, שלא השאירו מקום לספק כי מדובר בבמאי בעל סגנון יחודי משלו. לפני שקוג'ימה עזב את חברת קונאמי בשנת 2015 הוא עבד ביחד עם הבמאי על המשחק גיירמו דל טורו על חידוש לסדרת Silent Hill, שבוטל.

מיד לאחר מכן עזב קוג'ימה את קונאמי והמשחק הראשון שפיתח עם "הפקות קוג'ימה" הוא Death Stranding, שבו כיכבו גם השחקנים נורמן רידוס (המתים המהלכים) ולאה סדו (חצות בפריס, לא זמן למות) וכוכבים נוספים, והציג משחק בעל חזון סינמטי מרשים, ולא מעט שחקנים תהו כיצד הסגנון היחודי של היוצר יעבוד במדיום הטלוויזיוני והקולנועי.

Silent Hill. סוני, אתר רשמי
מתוך החידוש לסדרת Silent Hill שבוטל/אתר רשמי, סוני
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully