וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתחת League of Legends חושפת משחק מכות חדש: Project L

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 13:03

חברת Riot Games מציגה כותר תחרותי חדש בשיתוף עם טום וטוני קאנון, המייסדים של טורניר EVO השנתי למשחקי לחימה

צפו בסרטון ההדרכה של Project L

Project L/Riot Games

לפני כמספר שנים חברת Riot Games שפיתחה את המשחק הפופולארי League of Legends הכריזה כי היא עובדת במרץ על מספר כותרים תחרותיים חדשים, כאשר אחד מהם נחשף בסופו של דבר כמשחק היריות הקבוצתי Valorant, והשני הוא פרוייקט מסתורי שקיבל את השם Project L.

Project L נחשף במהלך טורניר משחקי המכות השנתי EVO 2019, כך שלא נשאר מקום לספק, ונראה שהמשחק התחרותי הנוסף ש-Riot מפתחת הוא משחק מכות. לא הרבה פרטים נחשפו מאז וב-Riot שמרו על דממת אלחוט בנושא, עד אתמול בערב בו החברה חשפה סרטון משחקיות מפורט בו ניתן דגש על האלמנטים התחרותיים של הכותר החדש. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

Project L. Riot Games, אתר רשמי
Project L/אתר רשמי, Riot Games

למרות שהשם הרשמי של המשחק או תאריך ההשקה שלו טרם הוכרזו, הטריילר וההסברים של המפתחים מספקים לנו לא מעט מידע עבור Project L: המשחק יתקיים ביקום של משחקי League of Legends וסדרת הטלוויזיה Arance (המשודרת בימים אלה בנטפליקס), והדמויות שהשחקנים יבחרו לקוחות ישירות ממשחק ה-MOBA הפופולארי כמו ג'ינקס, Ekko, דאריוס או Ahri.

המשחק ישאוב השראה ממשחקי מכות כמו Marvel vs Capcom או דרגון בול Fighterz בסגנון TagTeam - בו השחקנים בוחרים דמות ראשית ודמות שתסייע להם במהלך הקרבות, מה שיעניק מימד נוסף למערכת הקרב במשחק. בסרטון שמים דגש על קוד הרשת של המשחק, ונאמר כי התשתית נבנתה מאפס ושחקנים יוכלו לצפות לחווית משחק חלקה ללא תקלות כאשר הם ישחקו אונליין מול יריבים ברשת.

Project L. Riot Games, אתר רשמי
Project L/אתר רשמי, Riot Games

ב-Riot מעוניינים לפתח משחק מכות מאוזן בו שחקנים יוכלו לשחק כבר מהרגע שירימו את השלט, אך עדיין יצטרכו להתאמן על מנת להתמקצע בדקויות של מערכת הקרב. אחד מהאלמנטים שהיה חשוב למפתחים ב-Riot לשמר הוא היכולות של הדמויות השונות מתוך משחק כמו LOL, ולתרגם אותם כראוי לתוך מערכת קרב של משחקי מכות אחד-על-אחד.

המשחק מפותח ב-Riot בשיתוף עם האחים טום וטוני קאנון - המייסדים של טורניר EVO השנתי למשחקי מכות, כך שאפשר לצפות מ-Project L להיות משחק ברמה תחרותית גבוהה שעשוי למשוך אליו את קהילת שחקני המכות שאיבדה את הטורניר בשנתיים האחרונות עקב התפרצות הקורונה ברחבי העולם.

Project L. Riot Games, אתר רשמי
Project L/אתר רשמי, Riot Games
  • עוד באותו נושא:
  • lol
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully