וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בסוני: ספיידרמן מצטרף למשחק של הנוקמים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 0:13

חבילת ההרחבה של איש העכביש מגיעה למשחק Marvel's Avengers בתור דמות בלעדית לפלייסטיישן 4 ו-5

צפו בטריילר של ספיידרמן במשחק Marvel's Avengers

Marvel's Avengers Spider-man/Marvel

המשחק Marvel's Avengers שוחרר בשנה שעברה וזכה לביקורות יחסית פושרות ביחס להצלחה שלה ציפו (במיוחד בהתחשב בכך שהיה מדובר במשחק המבוסס על מותג של מארוול) ו-Square Enix שפיתחה את המשחק הבטיחה כי תמשיך לעדכן את המשחק עם תוכן עלילתי ודמויות שונות, ומאז שהמשחק שוחרר באוגוסט 2020 היא הספיקה להציג את דמויותיהן של הוקאיי (קלינט ברטון וקייט בישופ), בלאק פנתר, ואפילו דמותו של ספיידרמן הובטחה בתור דמות בלעדית לקונסולות של סוני בשלב כזה או אחר.

לא מעט שחקנים תהו מתי חבילת ההרחבה של איש העכביש תשוחרר וכיצד דמותו תיראה ביקום המשחק של הנוקמים, וכעת הגיעה הרגע בו Square Enix חושפת את שניהם: חבילת ההרחבה של ספיידרמן - With Great Power, תגיע באופן בלעדי לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 ב-30 בנובמבר. צפו בטריילר המצורף בראש הכתבה>>>

באופן לא מפתיע, ספיידרמן במשחק שומר על עיצוב זהה למקבילו מה-MCU (יקום הסרטים הסינמטי של מארוול), ולאלו שתהו מה היא הסיבה שדמותו בלעדית לקונסולות הסוני ולא מגיעה גם לאקס בוקס (במיוחד שהמשחק הגיע החודש לשירות ה-Game Pass של מיקרוסופט) צריך לזכור שחברת סוני העולמית מחזיקה בזכויות לרשיון למדיה ופיתוח משחקים עבןר ספיידרמן, וזה כולל כל שימוש בדמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Marvel's Avengers. Square Enix, אתר רשמי
עד היום שוחררו חבילות הרחבה על דמויותיהן של הוקאיי (קלינט ברטון וקייט בישופ) ובלאק פנתר/אתר רשמי, Square Enix

האם ספיידרמן הוא התקווה של הנוקמים?

כאמור, המשחק Marvel's Avengers קיבל ביקורות פושרות ועבור שחקנים רבים לא היה מדובר במשחק שלו הם ציפו. בעוד שהשחקנים ציפו לחווית סינגל פלייר טהורה, לא היה ניתן להתעלם שהמשחק נבנה במחשבה תחילה בתור מודל של "משחק שירות" (Game as Service) וכלל לא מעט מכניקות הדורשות מהשחקנים לחרוש את המשחק על מנת להתקדם ולעלות ברמות.

רק בחודש האחרון קהילת המשחק עשתה לא מעט רעש באנטרנט לאחר ש-Square Enix הכניסה מכניקות תשלום מבוססות Pay To Win שהציעו חבילות XP במשחק ומסייעות לשחקנים עלות ברמות בצורה מהירה יותר - דבר שהבטיחה שלא תעשה עוד בחודשים הראשונים של הכרזת המשחק. לאחר הסערה שנוצרה ברשת, החברה הסירה את אותן מכניקות והחזירה את המצב לקדמותו.

שעבר דיבר יוסוקה מטסודה, נשיא Square Enix על כך שהמשחק לא עמד בציפיות שהציבו ונחשב לאכזבה גם עבורם ולא רק עבור השחקנים. טרם נעשו הכרזות רשמיות על חבילות הרחבה נוספות שמתוכננות ל-Marvel's Avengers, ודמותו של ספיידרמן הייתה ההרחבה שלה רוב המעריצים חיכו עד עכשיו, כך שמעניין לראות אם הדמות תצליח לעורר מעט את העניינים ואולי אף תגרום לשחקנים לתת למשחק הזדמנות שנייה, והאם דמויות נוספות שיוכרזו בעתיד יצליחו לשנות את מצבו העגום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully