וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר האסון: הריקוד של טרוויס סקוט הוסר מפורטנייט

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 14:32

חברת Epic Games הסירה באופן זמני את ה-Emote של הזמר מהחנות הדיגיטלית של המשחק

Fortnite and Travis Scott: Astronomical Trailer/Epic Game

חברת Epic Games שמפתחת את הבאטל רויאל הפופולארי Fortnite הסירה מהמשחק את הריקוד "Our West" בהשראת הזמר טרוויס סקוט, זאת לאחר האסון שהתרחש בהופעתו בפסטיבל המוזיקה "אסטרוולד" בטקסס שבארצות הברית השבוע, בו שמונה בני אדם נמחצו למוות ומאות נפצעו מדוחק והצפיפות הרבה שהייתה במקום.

החנות הדיגיטלית של Fortnite מציעה את קטגוריית The Daily שבה מוצעים מידי יום אייטמים ו-Emotes שונים לרכישה, ומאז האסון נראה שב-Epic Games השביתו את הקטגוריה, שבין השאר הציעה גם את הריקוד "Our West" בתוך המשחק.

ב-Epic Games אמנם התייחסו לנושא בציוץ בטוויטר אך לא התייחסו באופן ישיר לאירוע הטראגי והזמר, או סיפקו הסבר מדוע השביתו את האפשרות, כאשר רק הריקוד הספציפי הזה הושפעה מהמלך ואינו זמין כעת במשחק. בציוץ נמסר כי אפשרות The Daily תחזור בעדכונים הקרובים, ונראה שבקהילת המשחק קיבלו בהבנה את המצב הרגיש.

זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של טרוויס סקוט ומשחק הבאטל רויאל, ורק בשנה שעברה חברת Epic Games ניהלה אירוע שאפתני ומיוחד בתוך Fortnite שכלל הופעה וירטואלית של הראפר ואיפשר לשחקנים להנות משיריו של הזמר ביחד עם שחקנים נוספים שהתחברו לשרתי המשחק.

מדובר באחד האירועים המדוברים ביותר שהתרחשו במפת הבאטל רויאל שרק משתנה ומתפתחת עם השנים, וב-Epic Games דואגים לעדכן ולקיים אירועים בומבסטיים וחברתיים בהשתתפות אמנים כמו הדיג'יי Marshmello והזמרת אריאנה גראנדה, או אפילו הקרנות של סרטים כמו "התחלה" (Inception) של כריסטופר נולאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ההופעה Astronomical של טרוויס סקוט בתוך Fortnite

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully