וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נבחרת Overwolf ישראל שתייצג את המדינה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 11:43

אליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני תתקיים השנה לראשונה בעיר אילת ותתמקד במשחקים קאונטר סטרייק, Tekken 7, eFootball, ו-Dota 2

נבחרת Overwolf ישראל

נבחרת Overwolf ישראל. מורג ביטן,
נבחרת Overwolf ישראל/מורג ביטן

אתמול בערב (יום ראשון), התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית לרגל אליפות העולם ה-13 בגיימינג תחרותי eSports שתתקיים לראשונה בישראל, בעיר אילת בין התאריכים ה-14-20 לנובמבר. האליפות תארח שחקנים ונבחרות מרחבי העולם לשבוע של משחקים ותחרויות בעיר אילת, שישודרו בפלטפורמות השונות למיליוני צופים ברחבי העולם.

אליפות העולם ב-eSports מאורגנת ע"י הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני (IESF), האליפות תתקיים במתכונת של נבחרות וישחקו בה שחקנים אשר העפילו מהאליפויות האזוריות ברחבי העולם. כבר בשבוע הקרוב, יותר מ-300 שחקנים מרחבי העולם, מלמעלה מ-71 מדינות שונות ינחתו בארץ לקראת אליפות העולם ה-13 לשנת 2021. ארבעת המשחקים שישוחקו באליפות הם - DOTA2 (קבוצתי), Counter Strike: Global Offensive (קבוצתי), Tekken7 (יחידים), ו-eFootball (יחידים).

מי שתייצג את ישראל בתחרות תהיה נבחרת Overwolf ישראל, אשר מנוהלת על ידי העמותה הישראלית לגיימינג ומקבלת חסות מחברת הגיימינג הישראלית המצליחה Overwolf: קבוצת קאונטר סטרייק כוללת את הקפטן לידור אלמסי, מעוז פז, מורי מזרחי, שירן שושן, טל חחיאשווילי ואת המאמן זיו טואף. קבוצת ה-Dota 2 כוללת את הקפטן רום תורגמן, דרור אליעד, ניב לוגאסי, קיריל יאקימנקו, עומרי שטרית והמאמן נתנאל ברזני. שחקן ה-Tekken 7 הוא אדיר עמיאל ושחקן ה-eFootball (פרו אבולושן) הוא אוראל דניאל.

האליפות נערכת בחסות משרד התיירות, עיריית אילת, ו-Hanbit Soft Taiwan Excellence, ובתמיכת תנועת מכבי העולמית. זו הנבחרת הגדולה ביותר הן מבחינת צוות מקצועי ושחקנים שתשחק באליפות העולם ותייצג את ישראל.

נבחרת Overwolf ישראל. מורג ביטן,
נבחרת Overwolf ישראל מתכוננת/מורג ביטן

יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי, עידו ברוש הצהיר: "אני שמח ונרגש לקראת אליפות העולם שתתקיים לראשונה בישראל. מדובר בהישג משמעותי שהגיע אחרי עמל רב של כל הנוגעים בדבר ואני גאה להגיד שהצלחנו". עוד הוסיף ברוש: "אנחנו שולחים לאליפות העולם נבחרת מלאה עם 12 שחקנים, פסיכולוג ספורט, מאמנים וצוותים מקצועיים ואני חושב שעם כל המאמצים והנבחרת המיוחדת שלנו יש לנו סיכוי לא רע בכלל להביא גם תוצאות עם הנבחרת, אני רוצה להודות לחברת אוברוולף, שהבינו את גודל המעמד והמשימה והתגייסו לטובת כל הדבר הגדול הזה שאנחנו מארחים השנה ולהצלחת נבחרת ישראל באליפות העולם".

סמנכ"ל השיווק של Overwolf, שחר סורק: "אנחנו גאים לתת חסות רשמית לנבחרת ישראל לאליפות העולם. יש כאן דור חדש של גיימרים שצומח במהירות בעולם ובישראל בפרט, וכאחת החברות המובילות בעולמות הגיימינג, החלטנו לקחת את זה גם צעד קדימה עם החסות הרשמית לנבחרת ישראל. כולנו תקווה שיחד עם חבורת השחקנים המוכשרת שנבנה, הנבחרת תשמור על הבית ותייצג אותנו בכבוד באליפות העולם".

רואי הסינג, סמנכ"ל "מכבי תנועה עולמית": "לצד העיסוק בספורט וחינוך "מכבי תנועה עולמית" קיבלה החלטה להיכנס גם לעולמות הטכנולוגיים. במסגרת אירועי שנת המכביה זכינו ביחד עם עיריית אילת, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל ומשרד התיירות לאירוח אליפות העולם בגיימינג. אנו שמחים להגעתם של מאות המשתתפים שינחתו בישראל ומאות המליונים שיצפו אונליין באליפות העולם שתתקיים לראשונה בישראל."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת Overwolf ישראל. מורג ביטן,
משחק הידידות ב-Tekken 7 בין השחקן הישראלי אדיר עמיאל והשחקן הדני/מורג ביטן

חלק מהשאלות שעלו במסיבת העיתונאים

למה צריך למעשה פסיכולוג ספורט לנבחרת גיימינג?
על השאלה הזו ענה עידן מורדל (אלוף ישראל בשחייה למרחק), הפסיכולוג של הנבחרת: "תחום ה-eSports הוא ספורט לכל דבר והוא לא שונה מכל ענף אחר. לכל שחקן וכל קבוצה יש את הלחצים ונדרשת הכנה מנטלית לקראת משחקים בטח כמו אליפות העולם. כשבאים מוכנים מנטלית אפשר וצריך להצליח בטורניר מהסוג הזה. אני שמח וגאה להיות חלק ולתרום מניסיוני להצלחת הנבחרת".

איך למעשה מרכיבים נבחרת? על סמך אילו קריטריונים נבחרים השחקנים?
עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "למעשה הנבחרת שלנו מורכבת בדיוק כמו בשאר העולם משחקנים אשר זכו באליפויות האזוריות. גם כאן בנבחרת ישראל שלנו יש למעשה את אלופי הישראל שניצחו את האליפות המקומית. במקצה הקבוצתי ניכר עוד יותר אפילו החיבור של הנבחרת מכיוון שהם כבר שיחקו יחד, ניצחו יחד ועברו דרך יחד שאני מקווה שאת הפירות שלה נראה באליפות העולם".

איפה עומד היום הייצוג הנשי בנבחרת?
עידו ברוש יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "נתחיל מהסוף. יש נשים בגיימינג ולא מעט. לצערי הרב עדיין לא בצורה מספקת. אחד מהאג'נדות שלנו וחלק מתכניות העבודה שלנו בשנה החולפת ובשנים הבאות זה קידום הנשים בתחום הגיימינג התחרותי. הנתונים בעולם מראים על כ-15% ייצוג נשי ב-eSports וכמו בעולם אני מקווה שגם בארץ המספר הזה יגדל".

מה טווחי הגילאים לשחקנים בנבחרת? החל מאיזה גילאים יתחרו באליפות?
גיל רונן, המנהל המקצועי של הנבחרת : "טווחי הגילאים בנבחרת ישראל נעים בין 18-30. גיימינג זה לא לילדים בלבד וזה לא סתם ססמה הנבחרת שלנו מעידה על כך. באליפות העולם ייתכן שנראה גם שחקנים החל מגילאי 14 למעשה ולצידם שחקנים ותיקים בגילאי ה-30 שמשחקים כבר 10-15 שנה באופן אינטנסיבי ותחרותי וחלקם גם הגיעו להישגים מרשימים באירופה".

נבחרת Overwolf ישראל. מורג ביטן,
מימין לשמאל: גיל רונן, עידו ברוש מהעמותה לגיימינג תחרותי, ואביתר כהן ושחר סורק מ-Overwolf/מורג ביטן
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully