וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב-20 דקות מהמשחק החדש של יוצרי "משחקי הכס" ו-Dark Souls

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 15:20

סרטון חדש מספק לנו הצצה נרחבת ל-Elden Ring ומציג לנו משחק אקשן-תפקידים בעולם פנטזיה קסום ויפייפה אך מטריד ומצמרר כאחד

Elden Ring/BANDAI NAMCO

אחד המשחקים המסקרנים ביותר של הדור הנוכחי הוא Elden Ring - שיתוף פעולה בין כותב ויוצר "משחקי הכס" ג'ורג' ר. ר. מרטין, והידטאקה מיאזקי - היוצר של סדרות המשחקים Dark Souls, Sekiro ו-Bloodbourne.

טריילרים למשחק שוחררו במהלך השנה האחרונה וחשפו אותנו לסגנון הייחודי של שני היוצרים, וכעת אנחנו מקבלים סרטון משחקיות נוסף של 20 דקות שמספקות לנו הצצה נרחבת לכותר החדש. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הכתבה>>>

Elden Ring. Bandai Namco Entertainment, אתר רשמי
Elden Ring/אתר רשמי, Bandai Namco Entertainment

הטריילר חושף בפנינו משחקיות שמזכירה מאוד את סדרת Dark Souls בעולם פתוח ומציג מכניקות משחק דומות: שחקנים יוכלו "לפלוש" למשחקים של שחקנים אחרים ולשמור את ההתקדמות שלהם בנקודות שונות ברחבי המפה וכך גם לנוח ולרפא את דמותם.

כיאה למשחק פנטזיה, הסרטון מציג את חקירת עולם המשחק על גבי סוס ולשחקנים יעמדו מספר יכולות מיוחדות שיוכלו לסייע להם במהלך הקרבות השונים. ולמרות שסיפור המשחק לא נחשף עוד במלואו, ניתן ככל הנראה לצפות לחוויה מיוחדת. בכל זאת, לא כל יום יוצר "משחקי הכס" משתף פעולה עם יוצר סדרת Dark Souls.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Elden Ring. Bandai Namco Entertainment, אתר רשמי
Elden Ring/אתר רשמי, Bandai Namco Entertainment

הסרטון מסתיים וחושף את השחקנים לטריילר חדש לחלוטין שמציג לנו גם את גרסת האספנים של Elden Ring, בו השחקנים יוכלו לקבל גם פריטים כמו קסדה וחרה שלוקחים את ההשראה שלהם ישירות מתוך המשחק. Elden Ring ישוחרר ב-22 לפברואר 2022 וישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן ו-Series X/S ולמחשב האישי.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully