וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של תקופה: שינויים מהותיים בקבוצת Astralis

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 15:28

ארגון ה-eSports הדני המצליח החתים שני שחקנים ומאמן חדשים, ועל הדרך נפרד משחקני מפתח שהיו חלק אינטגרלי לקבוצה במהלך השנים האחרונות

astralis. astralis, אתר רשמי
astralis/אתר רשמי, astralis

הקבוצה הדנית האגדית Astralis הכריזה היום שהם הוסיפו שני שחקנים חדשים לרוסטר שלהם: בנג'מין "blameF" ברמר, ששיחק עד לא מזמן כקפטן של הקבוצה האמריקאית Complexity, וקריסטן "k0nfig" וינקה, שגם היה חלק מהרוסטר של Complexity עד לא מזמן, עד שנפצע במפרק כף היד לפני חודשיים והיה צריך לקחת חופשה.

בנוסף אליהם הצטרף אל הקבוצה גם מאמן חדש: אלכסנדר "ave" הולדט. מי שהיה המאמן של קבוצת North עד שקיבל באן של שישה חודשים ו-2 מייג'ורים מארגון ESIC לאחר שעשה שימוש ב"Coach bug" בזמן תקופתו בקבוצה.

astralis. astralis, אתר רשמי
בנג'מין "blameF" ברמר וקריסטן "k0nfig" וינקה/אתר רשמי, astralis

עם הבשורה על שלושת המצטרפים החדשים, אנחנו מקבלים גם את המידע שמי שאימן את הקבוצה מאז ומתמיד, ושני השחקנים הכי בולטים ברוסטר הזה נאלצים גם לעזוב: פיטר "dupreeh" רסמוסן, אמיל "Magisk" רייף ודני "zonic" סורנסן. השחקנים והמאמן הללו היו חלק אינטגרלי מהקבוצה במשך הרבה שנים טובות, אבל נראה שלכל דבר טוב יש סוף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
astralis. astralis, אתר רשמי
מאמן Astralis החדש - אלכסנדר "ave" הולדט/אתר רשמי, astralis

הדנים לא הצליחו להעפיל לשלב הפלייאוף בטורניר המייג'ור האחרון והודחו מהטורניר בשלב ה-Legends, וכעת הרוסטר הנוכחי של Astralis נראה כך.

Astralis. liquipedia, צילום מסך
Astralis/צילום מסך, liquipedia

כמו שאפשר לראות, לוקאס "Bubzkji" אנדרסן עדיין נמצא ברוסטר, אבל עפ"י שמועות Astralis מנסים למכור אותו לארגונים אחרים די באגרסיביות. מעניין יהיה לראות אם Astralis באמת יעשו שימוש בבאבזקי או שפשוט הוא יחכה על הספסל עד הרגע שהם יחליטו לשחרר אותו.

הרוסטר החדש יקבל טבילת אש רצינית בטורניר הראשון שלהם ביחד: Astralis ישחקו בטורניר Blast Premier Fall Finals שיתקיים ב קופנהגן, דנמרק באולם ה- Royal Arena ויתחיל ב -24.11, ממש עוד שבועיים, ואל דאגה, אנחנו נשדר לכם את הטורניר הזה בשידור חי בערוץ הגיימינג (66 בשלט ב-HOT).

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully