וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקשן האמיתי מתחיל: שלב הפלייאוף בטורניר ה-PGL Major

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 14:27

הגענו לשלב ה-Champions ונשארנו עם 8 הקבוצות הטובות ביותר, ומרגע זה אין יותר מקום לטעויות. האם S1mple יצליח לקחת סוף סוף את המייג'ור הראשון שלו?

Pgl major stockholm. HLTV, אתר רשמי
Pgl major stockholm/אתר רשמי, HLTV

במהלך השבוע האחרון התקיים טורניר ה-PGL MAJOR 2021 בשוטקולם ולאחר ששלב ה-Legends הסתיים, קיבלנו את הטופ 8 שלנו! הקבוצות שיכנסו לספרי ההיסטוריה של המשחק ישחקו בפלייאוף מול אולם מלא בעשרות אלפי אוהדים ב-Avicii Arena בשטוקהולם וילחמו על תואר ה- Major Champions ועל פרס של מיליון דולר למקום הראשון.

בנוסף לטורניר עצמו, כל השחקנים שהגיעו לשלב הזה יקבלו את הזכות להנציח את השם שלהם בתוך המשחק. כמו בכל טורניר מייג'ור, Valve מכינים לכל שחקן סטיקר בתוך המשחק עם החתימה שלו שאפשר להדביק על נשקים, סטיקרים שיכולים להיות שווים לא מעט כסף אחרי כמה שנים. שיעור בכלכלה רבותיי.

pgl major stickers. valve, אתר רשמי
pgl major stickers/אתר רשמי, valve

אז מה מצפה לנו?

השלב הזה של הטורניר הוא כמו כל שלב Playoffs רגיל שמתחיל בשלב רבע הגמר, וזה Single Elimination. מה שאומר שקבוצה שתפסיד במשחק אחד, תודח מהטורניר. וזה אומר שהקבוצה שתיקח את הניצחון תצטרך לנצח 3 סריות רצופות. משימה לא פשוטה בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
HLTV. HLTV, אתר רשמי
HLTV/אתר רשמי, HLTV

ביום שלישי השבוע נשארנו עם שש קבוצות ששיחקו על שלושת המקומות האחרונים בפלייאוף: NIP, Copenhagen Flames, Virtus.Pro, FaZe Clan, Entropiq ו-Vitality.

pgl major stockholm. liquipedia, אתר רשמי
pgl major stockholm/אתר רשמי, liquipedia

בסופו של היום, אלו היו Vitality הצרפתים שהצליחו לקחת את הניצחון מול Entropiq, הכוכב הצעיר מתיו "Zywoo" הרבאוט שוב פעם מראה את היכולות המטורפות שלו עם ה-AWP ואין ספק שאם הוא ימשיך ככה, Vitality מאוד מסוכנים לכל קבוצה שתבוא מולם בפלייאוף.

אבל למרות ההפסד של הקבוצה הרוסית הצעירה Entropiq הם הראו יכולות מעולות ולמען האמת, אני בכלל לא מאמין שהם הגיעו עד לכאן. אין ספק שהם הראו שהם יכולים להילחם בקבוצות ב-Tier 1.

pgl major stockholm. HLTV, אתר רשמי
pgl major stockholm/אתר רשמי, HLTV

המשחק הבא של היום הזה היה Virtus.Pro נגד FaZe Clan. סרייה מטורפת שלקחה אותנו לאורך כל שלושת המפות וכל אחת מהן הייתה הצגה של שתי סגנונות משחק שונים משתי הקבוצות האלה, Virtus.Pro עם הסגנון האיטי הקלאסי שלהם הצליחו בסופו של דבר לקחת ניצחון ולשלוח את FaZe הביתה.

pgl major stockholm. HLTV, אתר רשמי
pgl major stockholm/אתר רשמי, HLTV

בסופו של היום קיבלנו את המשחק שלדעתי היה המשחק הטוב ביותר של היום: NIP נגד Copenhagen Flames שהיה קרב צמוד מאוד בין שתי הקבוצות האלה. NIP הם הנציגות השוודית היחידה שנשארה בטורניר הזה, ובשבילם זה יותר חשוב מכל שאר הקבוצות לשחק מול הקהל הביתי.

לאחר מפה ראשונה מעולה מהצד של CPHF ששמה אותם ביתרון בסרייה, NIP הצליחו לחזור במפה השנייה בקאמבק מדהים כדי להשוות את התוצאה ל- 1-1, אבל במפה השלישית (Ancient) השוודים הראו את הניסיון שלהם במפה הזו ואחרי שהדנים הצליחו לקחת את המשחק להארכה הם משכו את המומנטום עד לתוצאה של 19-17 בסוף היישר לתוך הפלייאוף והבטיחו את מקומם ב-Avicii Arena.

pgl major stockholm. HLTV, אתר רשמי
pgl major stockholm/אתר רשמי, HLTV

שלושת הקבוצות הללו מצטרפות ל-NAVI, G2, Gambit, Furia ו-Heroic שכבר הבטיחו את מקומם בשלב ה-Champions. אם אתם שואלים אותי מי הולכת לקחת את הכל, באופן חד משמעי יהיו אלו NAVI שנראים כמו מכונה משומנת היטב, ובינתיים אף קבוצה לא הצליחה לטלטל אותם והם לדעתי הולכים לקחת את התואר.

אבל בוא נדבר קצת על הקבוצות הנוספות ב-Champions, ואחת מהן זו G2: מי היה מאמין שהם יצליחו בכזאת קלות להעפיל? אני מזכיר לכם שהם שיחקו בצורה לא טובה בטורנירים שהם שיחקו בהם לפני המייג'ור והרבה אנשים חשבו שהם שוב פעם "יחנקו" כשהם הכי צריכים לתפקד אבל למזלם הם הצליחו להעפיל בקלות, והרבה בזכות העובדה שהם נראים מאוד מסונכרנים כרגע והמשחק שלהם מעולה, אבל מכאן אין להם יותר שום מקום לטעויות והם חייבים לשמור על המנטליות של השחקנים שלהם במקום טוב.

עוד סימן שאלה גדול בפלייאוף הם Gambit, שלמרות ההצלחה המסיבית שלהם ב-2020 בתקופת האונליין, אין לנו יותר מדי הוכחות להצלחה שלהם בסביבת LAN ובמיוחד מול קהל של 16,000 אוהדים. בינתיים הם הצליחו להראות שמבחינת הרמה שלהם הם בהחלט נמצאים במקום טוב, אבל השאלה זה אם הם יצליחו להשתלט על הלחץ של לשחק מול קהל.

כמובן איך אפשר שלא להזכיר גם את הנציגים מברזיל - Furia. הם מייצגים קהל עצום של מעריצים מברזיל ולמרות שהם הולכים לשחק מול Gambit ברבע גמר וזה הולך להיות קרב לא פשוט בכלל בשבילם, אני מאמין שנקבל הופעה טובה מהקבוצה הזו שלדעתי הקהל הולך לעשות לה רק טוב.

pgl major stockholm. liquipedia, אתר רשמי
pgl major stockholm/אתר רשמי, liquipedia

שלב ה- Champions יתחיל מחר (חמישי, 4.11) ונשאר רק לצפות ולראות מי יהיו הקבוצות שהגיעו לגמר הגדול, נשאיר אתכם מעודכנים בכל התוצאות לאורך השלב האחרון של הטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully