וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס משיקה את שירות הגיימינג שלה למכשירי האנדרואיד

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 8:02

השירות החדש זמין למנויים בישומון המובייל ללא תוספת תשלום. גרסה לאפל ומערכת ההפעלה iOS תשוחרר בהמשך

Netlix Games. Netlix, אתר רשמי
Netlix Games/אתר רשמי, Netlix

לאחר חודשים של בדיקות במספר מדינות מצומצם כמו ספרד, איטליה ופולין, חברת נטפליקס הודיעה על השקת שירות הגיימינג שלה המובייל - "Netflix Games", ומי שציפה לספריית משחקים עשירה יאלץ להנמיך מעט ציפיות בתור התחלה, מכיוון ונכון לעכשיו ספריית המשחקים כולל חמישה משחקים בלבד.

השירות זמין כעת למכשירי האנדרואיד השונים במובייל כאשר גרסה למכשירי ה-iOS תושק בהמשך, ומנויים יוכלו להשתמש בחשבון הנטפליקס שלהם ולשחק במשחקים Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Shooting Hoops, Card Blast ו-Teeter Up.

למרות שלא מדובר במבחר מרשים (בלשון המעטה) זוהי רק ההתחלה ובנטפליקס מתכננים להשקיע בפיתוח כותרי מובייל בלעדיים עבור קהל המנויים שמבוססים על הסדרות הפופולאריות של השירות.

אז איך מתחילים לשחק?

אין צורך להוריד אפליקציה נפרדת והגישה ללא תוספת תשלום, כך שמנוי נטפליקס יוכלו להתחבר לישומון באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלהם כרגיל ולגשת לקטגוריית Games החדשה שהתווספה במסך הבית.

לאחר שתבחרו את כל אחד מחמשת המשחקים המוצעים, תועברו לחנות ה-Google Play Store על מנת להוריד את המשחקים כמו כל אפליקציה אחרת, אך בשביל לשחק באותם כותרים נדרש חשבון נטפליקס.

לאחר מכן שחקנים יוכלו לגשת אל המשחקים מתוך האפליקציה או מסך הבית ויוכלו לשחק ממספר מכשירים במקביל מאותו החשבון. השירות החדש לא זמין על פרופילים המיועדים לילדים, ונטפליקס מאפשרת לנעול את הגישה באמצעות סיסמא.

בניגוד לצפייה בתכנים בפלטפורמה שדורשים Wi-Fi וחיבור אנטרנט יציב, המשחקים יהיו זמינים גם במצב בו המכשיר מנותק מהרשת מכיוון והמשחקים יותקנו על המכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Netflix Games. Netlix, אתר רשמי
Netflix Games/אתר רשמי, Netlix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully