וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני חושפת את משחקי PS NOW לחודש נובמבר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 13:15

ארבעה משחקים חדשים מצטרפים לשירות הסטרימינג של החברה שזמין לשחקני קונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 ולמחשב האישי

PS NOW. סוני, אתר רשמי
PS NOW/אתר רשמי, סוני

שירות ה-Playstation NOW הוא שירות הזרמת המשחקים של סוני, ובשונה משירות המנויים PS PLUS, הוא מאפשר לשחקנים לשחק במשחקים ישירות באמצעות טכנולוגיית ענן ללא צורך בהורדת המשחק דרך קונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5 ואפילו למחשב האישי. כעת סוני מעדכנת באתר הרשמי שלה את שלושת המשחקים החדשים הזמינים כבר מהיום (יום שני, ה-2.11) בשירות.

Mafia: Definitive Edition

החידוש למשחק הקלאסי משנת 2002 יציב את השחקנים בנעליו של טומי אנג'לו, נהג מונית פשוט שמתערבב ומסתבך עם עולם הפשע ומתחבר למשפחת המאפיה האיטלקית הגדולה בניו יורק של שנות ה-30. גרסת ה-Defentive Edition מחדשת את המשחק ומתאימה אותו לימינו - והיא משפרת לא רק את הגרפיקה והויזואליות, אלא גם את המכניקות השונות והמשחקיות ומוסיפות מערכת ירי נוחה ומודרנית או מכניקות Cover Based System. המשחק יהיה זמין בשירות עד ה-28.2.2022.

צפו בטריילר של Mafia: Definitive Edition

Totally Reliable Delivery Service

משחק האינדי שמציב את השחקנים בזירת עולם פתוח אינטראקטיבית בזמן שעליהם לנווט במפה ולבצע משלוחים שונים ביחד או נגד החבריםפ או שחקנים ברשת. עולם המשחק מלא בפיזיקת Ragdolls משוגעת ומזכיר שילוב של Gangbeasts ביחד עם Fall Guys: Ultimate Knockout.

צפו בטריילר של Totally Reliable Delivery Service

Final Fantasy IX

משחק התפקידים הנוסטלגי של Square Enix שיצא במקור לקונסולת הפלייסטיישן 1 מבצע קאמבק: במשחק התשיעי השחקנים יצטרכו להתמודד עם פלישת אוייבים לממלכה שלהם ולצאת למסע שחושף סודות על העבר שלהם ועל ההיסטוריה של עולם המשחק.

צפו בטריילר של Final Fantasy IX

Celeste

עלילת המשחק תציב את השחקנים בנעליה של מדלין, נערה המתמודדת עם קשיים ומשבר בחייה שהציבה לעצמה מטרה אחת: לטפס עד לפסגת ההר המסתורי Celeste. במהלך המסע בהר היא תתמודד עם קשיים פיזיים ומנטליים כאחד בזמן שההר האכזרי בוחן את אופייה של מדלין ואת יכולותיהם של השחקנים במשחקי פלטפורמה ומציב אותם באתגרי פלטפורמה שהולכים ונהיים קשוחים יותר ויותר ככל שיתקדמו במשחק.

צפו בטריילר של Celeste

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully