וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו המשחקים שיגיעו לשירות ה-Game Pass החודש

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 15:33

משחק המרוצים Forza Horizon 5, פוטבול מנג'ר 2022, GTA סן אנדרס בגרסתו המחודשת, It Takes Two של EA ועוד רבים

Game Pass November/מיקרוסופט

שירות ה-Game Pass הוא שירות המנויים של חברת מיקרוסופט המציע ספריית משחקים עצומה המכילה מאות כותרים למחשב האישי וקונסולות האקס בוקס השונות ומתעדכנת באופן חודשי, ומשחקים בלעדיים של החברה מגיעים אל הפלטפורמה כבר ביום ההשקה שלהם.

כעת אנחנו מקבלים עדכון כשמיקרוסופט מפרסמת את המשחקים שיגיעו במהלך חודש נובמבר הקרוב לשירות ועבור אילו פלטפורמות - בין אם מדובר בקונסולות האקס בוקס, המחשב האישי, או הענן של חברת מיקרוסופט.

מגיעים במהלך החודש הקרוב

כבר מהיום (שני, ה-2.11) אלו המשחקים החדשים שזמינים: Minecraft: Java and Bedrock Editions זמין עבור שחקני המחשב האישי בלבד, בזמן שהמשחק Unpacking זמין לשחקני המחשב האישי, הקונסולות והענן.

החל מה-4.11 משחק הקו אופ It takes Two ומשחק היריות Kill It with Fire יהיו זמינים לשירות הענן, למחשב האישי וקונסולות האקס בוקס.

Minecraft: Java and Bedrock Editions - זמין החל מהיום (2.11)

Minecraft: Java and Bedrock Editions. מיקרוסופט, אתר רשמי
Minecraft: Java and Bedrock Editions/אתר רשמי, מיקרוסופט
it Takes Two. מיקרוסופט, אתר רשמי
It Takes Two - זמין החל מה-4.11/אתר רשמי, מיקרוסופט

ב-9.11 משחק סימולצית הכדורגל הפופולארי פוטבול מנג'ר 2022 יצטרף כבר ביום ההשקה שלו ויהיה זמין לשחקני המחשב האישי, לשירות הענן ולשחקני הקונסולות - שימו לב כי שחקנים שירצו לשחק את פוטבול מנג'ר על הקונסולה יוכלו לעשות זאת ולהתקין את גרסת המשחק המותאמת לקונסולות.

ב-9.11 יגיע גם משחק המירוצים הבלעדי של מיקרוסופט - Forza Horizon 5, ויהיה זמין בשירות כבר ביום ההשקה שלו עבור שחקני המחשב האישי, הקונסולות ושירות הענן.

ב-11.11 ישוחרר עבור שחקני הקונסולות בלבד גם המשחק GTA סן אנדרס בגרסת ה-The Definitive Edition - שלמעשה מציגה את המשחק הקלאסי לאחר התאמות ושיפוצים לימינו, ורץ על מנוע משחק חדש לחלוטין. ב-11.11 יגיע גם משחק האסטרטגיה-קלפים One Step from Eden לשחקני הקונסולות והמחשב.

Football Manager 2022. מיקרוסופט, אתר רשמי
פוטבול מנג'ר 2022 יהיה זמין כבר ביום ההשקה - ה-9.11/אתר רשמי, מיקרוסופט

אלו המשחקים שיעזבו את שירות ה-Game Pass בחודש נובמבר

אלו רשימת המשחקים שיוסרו משירות ה-Game Pass החל מה-15 בנובמבר: Final Fantasy VIII, Planet Coaster, Star Renegades, Streets of Rogue, The Gardens Between ו-River City Girls.

חשוב לזכור שאם השחקנים התקינו את המשחקים והם הוסרו מהשירות, עדיין ניתן לשחק באותה משחקים במידה והם לא הוסרו מהקונסולה או המחשב, כך שמומלץ להתקין את אותם משחקים בקרוב לפני שיוסרו.

חלק מהעדכונים לחודש נובמבר בשירות ה-Game Pass כוללים גם מספר בונוסים המאפשרים לשחקנים להתנסות במשחק Forza Horizon 5 כבר מה-5 בנובמבר, כארבעה ימים לפני השקתו העולמית, כולל גישה מוקדמת למשחק Battlefield 2042 החל מה-12 בנובמבר.

Forza Horizon 5. מיקרוסופט, אתר רשמי
מנוי ה-Game Pass יוכלו לקבל גישה מוקדמת למשחק Forza Horizon מה-5.11, ארבעה ימים לפני מועד ההשקה הרשמי/אתר רשמי, מיקרוסופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully