וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה מקומית: הישראלי הראשון שישחק בשלב ה-Legends במייג'ור

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 13:21

יום קריטי ב-Major PGL שבו שש קבוצות נלחמות ראש בראש על שלושת המקומות האחרונים הציג משחקים צמודים ומותחים בשלב ה-Legends . סיכום היום השלישי

משחקי היום השלישי של טורניר PGL Major Stockholm 2021

היום השלישי היה יום מאוד קריטי בטורניר ה-PGL MAJOR, עוד שלוש קבוצות שהלכו הביתה ולאחר משחקים צמודים ומותחים בין הקבוצות קיבלנו שלושה מתחרות נוספות בשלב ה- Legends. הנה תקציר של מה שקרה.

pgl major stockholm 2021. HLTV, אתר רשמי
pgl major stockholm 2021/אתר רשמי, HLTV

התחלנו עם ה-High Side (הקבוצות שהתחילו את היום בתוצאה של 2-1), כאן הקבוצות שניצחו יעלו לשלב ה- Legends ומי שתפסיד תצטרך מחר לשחק סרייה נוספת כדי להעפיל. שם ראינו את שתי הקבוצות הרוסיות משחקות ראש בראש: Spirit נגד Virtus.Pro... ואיזה משחק קיבלנו!

במפה הראשונה Virtus.Pro הראו קצב מעולה ולקחו את המחצית השנייה בקלות עם 8 סיבובים רצופים אחרי מחצית ראשונה צמודה בתוצאה של 8-7 ב-Inferno. במפה השנייה Spirit כבר נתנו פייט יותר חזק, Ancient הייתה הרבה יותר טובה בשבילם והם לקחו שם את הניצחון 16-12 ולקחו אותנו למפה השלישית והקובעת Overpass, שם ראינו משחק מאוד צמוד שנמשך להארכה, אבל בסוף Virtus.Pro הצליחו לקחת בהארכה 4 ניצחונות רצופים ולקחת את המשחק 19-15 ועם הניצחון הזה, הם עולים לשלב ה- Legends.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
pgl major stockholm 2021. liquipedia, אתר רשמי
pgl major stockholm 2021/אתר רשמי, liquipedia

במקביל למשחק הקודם, שודר עוד קרב צמוד שם ראינו את Heroic משחקים מול Entropiq וגם שם ראינו משחק מאוד צמוד ומעניין: במפה הראשונה Ancient ראינו את הקבוצה הדנית מצליחה לקחת ניצחון טוב ו-Heroic עלו להובלה 1-0 בסרייה עם ניצחון 16-10 במפה.

ב-Nuke, הארגון הרוסי Entropiq נתן פייט מעולה ואחרי שתי מחציות מאוד צמודות הם לקחו את המפה בסיבוב האחרון עם תוצאה של 16-14. במפה האחרונה: Mirage, ראינו את המנטליות של Heroic נשברת אחרי ש-Entropiq לקחו מחצית ראשונה דומיננטית עם תוצאה של 11-4 וסוגרים את המשחק עם תוצאה של 16-4 ולוקחים את המקום שלהם בשלב ה- Legends.

pgl major stockholm 2021. liquipedia, אתר רשמי
pgl major stockholm 2021/אתר רשמי, liquipedia

המשחק האחרון ב-High Side היה ENCE נגד BIG ושם קיבלנו הוכחה חד משמעית: הקבוצות שהגיעו עד לכאן, רעבות מאוד להעפיל לשלב הבא. עוד משחק סופר צמוד שלקח אותנו לאורך כל שלושת המפות, במפה הראשונה: Dust 2, הגרמנים הראו רמת משחק מעולה ועשו שימוש פנטסטי ב-Utility שלהם, ולמרות קרב טוב של ENCE שנתנו כמה סיבובים טובים, BIG לקחו את המפה בתוצאה של 16-10 ועלו ל1-0 בסרייה.

במפה השנייה ENCE לקחו מחצית ראשונה טובה עם תוצאה של 10-5 והצליחו למשוך את המומנטום למחצית השנייה והם לוקחים את הניצחון 16-8 ומשווים את הסרייה 1-1. במפה השלישית Nuke, ראינו כמה ENCE רעבים לניצחון הזה, מחצית ראשונה טובה (9-6) וניצחון ב-Pistol Round במחצית השנייה נתן להם מסלול טוב לניצחון ולהעפיל לשלב הבא. לאחר מחצית שנייה טובה הם לוקחים את הניצחון בתוצאה של 16-10 וסוף סוף יש לנו שחקן ישראלי בשלב Legends במייג'ור! תנו שאפו ענקי ללוטן "Spinx" גלעדי בתגובות!

PGL Major Stockholm 2021. HLTV, אתר רשמי
ללוטן "Spinx" גלעדי - השחקן הישראלי שמשחק ב-ENCE הפינית/אתר רשמי, HLTV
pgl major stockholm 2021. HLTV, אתר רשמי
pgl major stockholm 2021/אתר רשמי, HLTV

נעבור ל Low Side (הקבוצות שהתחילו את היום בתוצאה של 1-2), כאן הקבוצות משחקות על הדחה. מי שמפסיד הולך הביתה ומי שמנצח זוכה לשחק מחר על העפלה מול המפסידים מה- High Side. אני מזכיר, הפורמט בשלב הנוכחי של הטורניר הוא פשוט: ניצחת 3: עלית לשלב הבא, הפסדת 3: הודחת.

התחלנו עם המשחק של TYLOO נגד Movistar Riders שקרה במקביל למשחק של ENCE נגד BIG, ושם ראינו את הארגון הסיני TYLOO נלחמים על הייצוג של האזור האסייתי בטורניר הזה, אבל במפה הראשונה ראינו דווקא את Movistar Riders מביאים ניצחון טוב ב-Inferno עם תוצאה של 16-14, אבל TYLOO נתנו פייט רציני ולקחו אותנו עד הסיבוב האחרון ונתנו לנו טעימה לקראת מה שמצפה לנו בסרייה הזאת.

במפה השנייה, TYLOO תפסו מומנטום מההתחלה ולקחו את המחצית הראשונה ב-Mirage עם 10-5, ומשם לקחו את הניצחון 16-7, אבל שוב, TYLOO לא נתנו שום דבר בקלות ל Movistar Riders. במפה האחרונה ראינו כמה הקבוצות האלה רוצות להישאר בתחרות, בסופו של משחק צמוד ביותר אחרי שכל קבוצה לקחה תוצאה של 10-5 ב T SIDE שלה, נכנסו להארכה אבל זה היה נראה ש-Movistar Rider בשלב הזה הייתה להם קריאה טובה של שיטת המשחק של TYLOO, ובסופו של דבר Movistar Riders לוקחים את המשחק 19-16, ומנצחים את הסרייה 2-1, בזמן ש-TYLOO מודחים מהטורניר.

pgl major stockholm 2021. liquipedia, אתר רשמי
pgl major stockholm 2021/אתר רשמי, liquipedia

משם עברנו לעוד משחק הדחה חשוב מאוד: Astralis נגד paiN Gaming, המשחק הזה מייצג שתי קהילות ענקיות של מעריצים: מצד אחד הקהל הברזילאי שידוע בכמות אדירה של מעריצים שלו ומצד שני הקהל האירופאי שרוצה לראות את אחת הקבוצות הידועות ביותר שומרים על התואר שלהם במייג'ור הזה.

במפה הראשונה Nuke ראינו הופעה טובה מאוד של Astralis, ולמרות קרב טוב של paiN במחצית הראשונה, הדנים לקחו את המחצית השנייה בקלות ועלו ל1-0 בסרייה. במפה השנייה לעומת זאת, ראינו משהו די מטורף. ב-Ancient זה היה נראה שאחרי המחצית הראשונה שנגמרה בתוצאה של 10-5 לטובת paiN, כאילו הם הולכים לקחת את הניצחון ולתת לנו מפה שלישית, אבל ל-Astralis היו תוכניות אחרות.

אחרי שהמחצית השנייה התחילה עם רצף ניצחונות ל-Astralis, הברזילאים הצליחו להחזיר בחמישה סיבובים משלהם ולעלות ל-Match Point, אבל אחרי שזה קרה, Astralis הצליחו לחזור כל הדרך לתוצאה של 15-15 ולקחת אותנו להארכה, ושם הם ניצחו את המשחק 19-16 והדיחו את paiN מהטורניר.

לבסוף, המשחק האחרון של היום השלישי היה של MOUZ נגד Renegades, ושם ראינו עוד קרב צמוד בין שתי קבוצות שמשחקות על החיים שלהן בטורניר הזה. שם ראינו עוד קאמבק נהדר מהצד של Renegades האוסטרלים במפה הראשונה של הסרייה, ואחרי מחצית ראשונה נהדרת של MOUZ ב-CT SIDE שלהם עם תוצאה של 11-4, Renegades הצליחו לחזור כל הדרך עד לסיבוב האחרון וניצחו את המפה הראשונה Mirage בתוצאה של 16-14.

במפה השנייה Inferno היה קרב צמוד נוסף במחצית הראשונה, אבל בסופו של דבר ברגע ש-MOUZ הגיעו ל-CT SIDE שלהם הם הצליחו לקחת את המחצית השנייה בקלות ולקחו אותנו למפה השלישית והקובעת: Vertigo.

במפה הזאת זה כבר היה נראה ש-MOUZ היו בשליטה מוחלטת לכל אורך המשחק, ולאחר מחצית ראשונה דומיננטית של 11-4 הם לקחו בקלות את הניצחון והדיחו את Renegades האוסטרלים מהטורניר.

pgl major stockholm 2021. HLTV, אתר רשמי
סטטיסטיקות מדהימות של רובין "Ropz" קול לאורך הסרייה/אתר רשמי, HLTV

בסופו של היום, הצטרפו שלושה קבוצות נוספות לשלב ה Legends, זהו מצב הטבלה הנוכחי. בתחתית הטבלה נמצאות הקבוצות שכבר הודחו (כל מי שיש לו ב-Record שלושה הפסדים), במעלה הטבלה נמצאות הקבוצות שניצחו את שלושת המשחקים שלהם כבר, וכל הקבוצות שעדיין עם רק 2 ניצחונות ישחקו אחת נגד השנייה היום ונדע סופית מי יהיו הקבוצות בשלב הבא של הטורניר.

pgl major stockholm 2021. HLTV, אתר רשמי
מצב הטבלה הנוכחי/אתר רשמי, HLTV
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully