וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפ טכנולוגיות מאפשרת לגיימרים להרוויח כסף בזמן משחק

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 10:42

חברת הגיימינג הישראלית שמתגמלת את השחקנים לפי הביצועים שלהם במשחק ומאפשרת להם להפוך את התחביב גם למקור רווח

צפו בראיון עם רוי אורן, מנהל השיווק בבאפ טכנולוגיות כפי ששודר בתכנית "מה חדש" בערוץ הגיימינג

מה חדש - ראיון באפ טכנולוגיות/ערוץ הגיימינג

אין שחקן מחשב או קונסולות שלא היה מעוניין להפוך את התחביב שלו למקצוע, אבל לא כל אחד הופך בתקופת חייו לסטרימר או שחקן eSports פופולארי ומצליח שמרוויח כסף מעבודה בתעשיית הגיימינג. במיוחד בשביל זה הוקמה חברת באפ טכנולוגיות הישראלית, ששמה לעצמה חזון אחד: לתגמל את הגיימרים על בסיס הדבר שהם הכי אוהבים לעשות - לשחק.

Buff.game. BUFF, אתר רשמי
Buff.game/אתר רשמי, BUFF

באפ הוקמה לפני כארבע שנים על ידי שלושה מייסדים: עילי דה-בר, אופיר גרטנר ואופיר שרעפי. באפ רצתה לשדרג את עולם הגיימינג באמצעות הפלטפרומה שבנתה, BUFF, שמתגמלת גיימרים על בסיס הביצועים שלהם במגוון הכותרים הכי פופולאריים ומשוחקים כיום: קאונטר סטרייק, League of Legends, Dota 2, פורטנייט, קול אוף דיוטי Warzone, רוקט ליג, Valorant ועוד רבים וטובים.

הפלטפורמה למעשה מנתרת את ההישגים והמהלכים שהשחקנים מבצעים, ושחקנים מצטיינים מתוגמלים בהתאם. האלגוריתם והדרך שבה הפלטפורמה עובדת יותר מסובכת, אז בשביל לפשט את הדוגמא תחשבו על כך ששחקן שביצע טריפל קיל (Triple Kill, הריגה משולשת) במשחק יריות יתוגמל יותר לעומת שחקן שביצע דאבל קיל (Double Kill). למעשה, ככל שהשחקן יהיה יותר טוב, הוא יקבל תגמול רחב יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
BUFF.GAME. BUFF, אתר רשמי
BUFF.GAME/אתר רשמי, BUFF

מה שהמשתמשים עושים הוא להוריד את אפליקציית Buff לפלטפורמות השונות מאתר החברה הרשמי או החנויות הדיגיטליות השונות, והיא פועלת ברקע ואיננה מפריעה למהלך התקין של המשחקים ולחווית המשתמש של השחקנים.

האפליקציה זמינה גם למערכות ה-iOS והאנדרואיד והיא מאפשרת גם לשחקני המובייל להנות מהכותרים מכותרים כמו Brawl Stars, Clash od Clans ו-Clash Royale, וכמובן שעובדים גם על גרסאות המובייל של משחקים בגרסה הניידת שלהם כמו קול אוף דיוטי, פורטנייט ואחרים. ב-Buff לא שוכחים את שחקני הקונסולות, ועובדים בימים אלה להכנס גם לפלטפורמות האקס בוקס והפלייסטיישן.

BUFF.GAME. BUFF, אתר רשמי
BUFF.GAME/אתר רשמי, BUFF

מהלך המשחקים עצמם המשתמשים יתוגמלו בנקודות Buff שאותן ניתן להמיר לכסף אמיתי ולרכוש באמצעותו מוצרים שונים בחנות הדיגיטלית של Buff. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים שונים לגיימרים: החל מעכברים ומקלדות ועד לקודים למשחקים מלאים או CD KEYS שכוללים גיפט קארדים והנחות לפלטפורמות הכי גדולות בשוק: סטים, החנויות של אקס בוקס, נינטנדו וסוני (PSN), ואפילו רשת הפיצריות הפופולארית - דומינוס.

חלק מהאסטרטגיה היא להשאר מעודכנים עם המשחקים החמים בשוק, ומשחק שתופס תאוצה מתווסף ישירות לרשימה. עילי דה-בר, ממייסדי באפ טכנולוגיות ומנכ"ל החברה ציין: "אנחנו בוחנים כל הזמן את השוק, ומחפשים את הלהיטים הכי גדולים ומוסיפים אותם לפלטפורמה שלנו. לדוגמא, משחק בשם Splitgate תפס חזק מאוד בשוק. זיהינו זאת מוקדם לפני מספר חודשים והוספנו אותו לפלטפורמה. מדובר במשחק מסטודיו קטן שתפס תאוצה ענקית בפלטפורמת סטים בחודשים האחרונים, ואנחנו תומכים בו כעת".

אם חשבתם שהתאמת הפלטפורמה למשחק חדש הוא תהליך ארוך ומייגע שלוקח מספר חודשים, מסתבר שלא כך הדבר. ב-Buff טכנולוגיות פיתחו את המוצר בצורה יעילה וחכמה עילי "בנינו את הטכנולוגיה בצורה שלהוסיף משחק חדש זה פשוט תהליך קל. לוקח משהו כמו שבעה עד עשרה ימים שבו האלגוריתם שבנינו לומד משחק חדש".

באפ משתפים פעולה גם עם חברות גיימינג ישראליות נוספות כמו אוברוולף, שאת הקמפיינים שלה ניתן למצוא על לא מעט שלטי חוצות בחודש האחרון. את האפליקציה של באפ התקינו כבר מעל ל-2.5 מיליון משתמשים, ולזמן הדיווח האחרון של החברה יש לה מעל ל-230,000 שחקנים פעילים מידי יום. "בסופו של יום כל המטרה והחזון שלנו היה לתת לגיימרים ערך לזמן המשחק שהם משקיעים". סיכם עילי.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully