וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: סוני חושפת את ששת המשחקים החינמיים של נובמבר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 19:39

מחניים, הישרדות ומציאות מדומה: החודש מנויי השירות יקבלו שלושה PSVR חינמיים בנוסף לשלושה הרגילים

חברת סוני הכריזה במהלך החודש כי בנובמבר הקרוב היא תפנק את מנויי שירות PS PLUS ותחלק שלושה משחקי מציאות מדומה חינמיים בנוסף לשלושת המשחקים החודשיים הרגילים ללא תוספת מחיר, והיום אנחנו מקבלים סוף סוף עדכון לגבי אילו שישה משחקים המנויים יקבלו ב-2 בנובמבר.


המשחק החינמי הראשון לפלייסטיישן 4 ו-5 הוא משחק הרשת Knockout City, של חברת EA. מדובר במשחק רשת מהיר ומהנה במיוחד המאפשר לשחקנים להצתוות בקבוצות של שלושה שחקנים ולשחק גרסה משודרגת ומשוגעת של דודג'בול, או כמו שאנחנו מכירים את הספורט בשמו הישראלי - מחניים. השחקנים יוכלו להתחרות במצבי משחק משתנים מעונה לעונה בנוסף לתוכן חדש.

Knockout City

המשחק החינמי השני הוא First Class Trouble שיחולק גם הוא לפלייסטיישן 4 ו-5, והוא משחק רשת המזכיר מאוד את Among Us, רק בתחת מימד ובאווירת רטרו יחודית. המשחק יציב את השחקנים בקבוצה כאשר רק אחד נבחר באופן רנדומלי בתור הרוצח בזמן שהתפקיד של חברי הקבוצה הוא לגלות מי הרוצח.

המשחק החינמי השלישי שיחולק לפלייסטיישן 4 בלבד הוא Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - משחק תפקידים בעולם פנטזיה שמציג שיתתוף פעולה בין הסופר ר. א. סלבטורה (האלף האפל), אמן הקומיקס טוד מקפלרן (סדרת הקומיקס Spawn) וקן רולסטון - המעצב הראשי של המשחק Elder Scrolls IV: Oblivion.

First Class Trouble

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

כאמור, החודש סוני הכריזה כי תחלק שלושה משחקי מציאות מדומה בנוסף לשלושה הרגילים, הכל כדי לחגוג חמש שנים מאז ששחררה את משקפי ה-PSVR שלה. חשוב לזכור כי כל אחד מהמשחקים הבאים דורשים משקפי מציאות מדומה על מנת לשחק בהם.

המשחק הרביעי ל-PSVR הוא משחק ההישרדות The Persistence, שיציב את השחקנים בתחנת חלל בשנה 2051 בזמן שמוטאנטים ויצורים שונים רודפים אחריהם.

המשחק החמישי ל-PSVR הוא הגרסה הסטנדרטית של The Walking Dead: Saints & Sinners - משחק אקשן שמתקיים ביקום של "המתים המהלכים" של רשת AMC. המשחק יאפשר לכם להילחם בזומבים ולשרוד את סביבת המשחק במשך כל יום עד שתחשפו את התעלומה של עולם המשחק.

The Persistence

המשחק השישי ל-PSVR הוא Until You Fall - משחק לחימה בעולם פנטזיה שפוגש את הסגנון של שנות ה-80 ותרבות הסינת'וייב. המשחק מאפשר לשחקנים להשתמש בחרבות ויכולות מיוחדות, להתחמק ולחסום באקשן כאוטי ומהנה.

המשחקים לקונסולת הפלייסטיישן 4 ו-5 יהיו זמינים להורדה החודש עד ה-6 בדצמבר השנה, בזמן שמשחקי ה-PSVR יהיו זמינים חודש נוסף לתוך שנת 2022 - ויוסרו ב-3 בינואר.

שחקנים שעוד לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש אוקטובר, Hell Let Loose, PGA 2K21, ומורטל קומבט X, יוכלו לעשות זאת בסוף השבוע הקרוב, והם יוסרו ביום שני ה-1 בנובמבר.

Until You Fall

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully