וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטרימרית Pokimane מקימה חברה לניהול וייעוץ עבור גיימרים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 14:13

כוכבת הטוויץ' הפופולארית רוצה לתרום מניסיון החיים שלה ולאפשר ליוצרים חדשים לפרוח ולשגשג בתעשייה, ופותחת בדרך עצמאית שתשמור על חופש יצירתי

RTS. RTS,
RTS/RTS

כוכבת הרשת ואחת מהסטרימרית הפופולאריות ביותר בעולם הגיימינג אימן אניס, הידועה בכינוי "Pokimane", הכריזה אתמול (רביעי) בטוויטר כי היא מצטרפת לעולם העסקים ופותחת חברה לניהול וייעוץ עבור טאלנטים ברשת בעולם הגיימינג וה-eSports בשם RTS, ותתפקד בתור המייסדת-שותפה וראש מחלקת הקריאייטיב.

לטענתה של Pokimane, תפקידה העיקרי של RTS יהיה "לתקן את מה ששבור" בעולם סוכנויות ניהול הטאלנטים ברשת, ולהתאים את המודל במיוחד עבור יוצרים מעולם הגיימינג על מנת שיוכלו לנהל כשורה את העסק שלהם ויוכלו להמשיך לפרוח ולשגשג בתור מותג.

Pokimane ידועה בסטרימים שלה ברשת טוויץ' במשחקים כמו פורטנייט, Valorant, League of Legends ו-Among Us, ויש לה יותר מ-30 מליון עוקבים ברשתות החברתיות ונחשבת לאחת מהפנים היותר מוכרות כאשר מדברים ומזכירים כוכבי רשת מעולם הגיימינג.

היא הגיבה על ההכרזה וציינה: "אני רואה לא מעט יוצרים מדהימים שמצליחים לעשות פלאים עם התוכן שלהם, אבל אין להם את התמיכה הדרושה על מנת לגרום למותג ולעסק שלהם לגדול. ברוב המקרים הם מבזבזים את הזמן שלהם על הדברים בסיסיים, וחותמים על עסקאות שותפות מתסכלות שלא מסתדרות לשני הצדדים המעורבים".

"אנחנו מקימים ובונים את חברת RTS בגלל שחוויתי את החוויות הללו על בשרי. אני רוצה לקחת את הניסיון שלי ולהפוך אותו לנגיש עבור כל היוצרים החדשים, כדי שלא יצטרכו לעבור את מה שאני עברתי. נוכל לספק תמיכה ולהקל על עומס העבודה של היוצרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
RTS. RTS, צילום מסך
מתוך האתר הרשמי של RTS/צילום מסך, RTS

חברת RTS תעבוד בשותפות עם חברות כמו פייסבוק, חברת Epic Games (מפתחת משחק הבאטל רויאל פורטנייט), PUBG Corporation (המפתחת של PUBG), חברת Riot Games (מפתחת Valorant ו-League of Legends), חברת סוני ותהיה גם השותפה הראשית של טורניר EVO - טורניר משחקי המכות השנתי הגדול בעולם.

הסטרימרית דיברה בהרחבה על הנושא בפודקאסט וציינה כי בחרה לפתוח בדרך עצמאית כדי שתוכל לשמור על חופש יצירתי ולא תצטרך להיות כפופה להחלטות של ארגונים כאלו ואחרים. על מנת לבצע את המשימה אל Pokimane מצטרפים לא מעט שחקני מפתח ממוקדי מטרה מעולמות הסטרימרים וה-eSports, שיעזרו לה לנהל את החברה ולדאוג שהאינטרסים שלה ישמרו לטווח הקרוב והרחוק.

היא מציינת כי זו תהיה ההזדמנות יוצרים חדשים ללמוד מנסיון החיים שלה ומהטעויות שביצעה בתחילת דרכה, ותאפשר להם להיות הרבה יותר עצמאיים מבלי להיות תלויים בחוזים או ארגונים של חברות גדולות. Pokimane מציינת כי RTS הוקמה לא רק להתחרות בשוק, אלא גם לעזור לחברות מתחרות בשוק להתאים את עצמן לעולם הגיימינג והסטרימרים.

RTS. RTS, צילום מסך
RTS/צילום מסך, RTS

רעות אריה, סטרימרית טוויץ' ישראלית בעצמה ומנהלת השיווק והמסחור של ערוץ הגיימינג, נתנה את חוות הדעת שלה על המהלך של Pokimane: "מדובר במהלך גאוני. היא קודם כל חושבת על יום המחר, מה יקרה כשהיא לא תרצה לשבת ולשדר. היא לוקחת את נסיון החיים העשיר שלה, מלמדת אותו לאחרים, ומצליחה גם להרוויח כסף - צעד חכם לטווח הארוך".

"כשבן אדם עם הסטטוס והמעמד שלה שמבין את הצרכים של הסטרימרים עצמם פותח עסק, זה חשוב ויקר מאוד מבחינת למידה מטעויות, טיפים להמשך הדרך, להבין מה עובד או לא עובד וגם דאגה לאינטרסים האישיים של הטאלנטים".

"זה היבט מאוד חשוב, ומכיוון ועד לפני כמה שנים היא הייתה באותו המקום שלהם, היא לא תסתכל עליהם בתור 'מחלבות כסף', אלא בתור בני אדם. גם אם היא תחליט לפרוש בקרוב מעולם הסטרימינג, יש לה בסיס מאוד טוב לניהול העסק החדש. אני מאחלת לה המון בהצלחה, הלוואי על כל הסטרימריות להגיע לנקודה הזו".

רעות אריה, מנהלת שיווק ומיסחור בערוץ הגיימינג. בן מזרחי, מערכת וואלה!
רעות אריה, סטרימרית ומנהלת השיווק והמסחור של ערוץ הגיימינג/מערכת וואלה!, בן מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully