וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקחים הפסקה: אירוע Blizzcon 2022 בוטל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 15:25

חברת בליזארד מודיעה שלא תקיים את הכנס השנתי שהיה אמור להיות משודר ברשת, והיא לוקחת פסק זמן על מנת "להמציא מחדש" את החוויה

Blizzcon 2021. blizzard, אתר רשמי
Blizzcon 2021/אתר רשמי, blizzard

מעריצי בליזארד עשויים להתאכזב: אירוע הרשת של ענקית המשחקים, שקיבל את הכינוי BlizzConline ואמור היה להתקיים במהלך תחילת שנת 2022 בוטל, ולפי ההודעה שפורסמה באתר הרשמי נכון לעכשיו לא נקבע תאריך חלופי, אך בחברה בהחלט ינצלו את ההפסקה שלקחו על מנת "להמציא מחדש" את האירוע השנתי המיועד למעריצי החברה ומשחקיה.

זוהי ההודעה כפי שפורסמה באתר של בליזארד: "במשך כל שנה, אירוע BlizzCon דורש מאמץ משותף של כל אחד ואחת מהחברה שלנו והוא מונע על ידי הרצון שלנו ליצור עבור קהילה שאנחנו כל כך אוהבים ומחוברים אליה. בנקודה הזו אנחנו מאמינים שכדאי לנו להשקיע את מירב המאמצים שלנו בפיתוח המשחקים ובתמיכה בצוותים שלנו".

"אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן בשביל להמציא מחדש את BlizzCon ואת איך שהאירועים הללו יראו בעתיד. האירוע הראשון התקיים לפניי כ-16 שנים וכל כך הרבה השתנה מאז - במיוחד הדרך שבה השחקנים והקהילות מתאחדים יחדיו ומרגישים שהם חלק ממשהו גדול יותר".

"לא משנה איך האירועים יראו ואיזו צורה הם יתפסו בעתיד - אנו נוודא שהם מרגישים בטוחים ומכילים עבור כולם. אנו מחוייבים לספק קשר רציף עם השחקנים שלנו, ול-BlizzCon יהיה חלק משמעותי בדרך הזו בעתיד".

משחקים כמו Diablo 4 או Overwatch 2 עדיין נמצאים בתהליכי פיתוח ללא תאריך שיחרור ספציפי באופק, ולמרות שהכנס יכל היה להיות הזדמנות נהדרת לחשוף פרטים חדשים על שני המשחקים הללו, בליזארד הבטיחה כי היא תמשיך לעדכן באמצעות הרשתות החברתיות והפלטפטרמות השונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Overwatch 2. blizzard, אתר רשמי
משחקים כמו Overwatch 2 או דיאבלו 4 נמצאים עדיין בתהליכי פיתוח, ובליזארד תמשיך לעדכן בפלטפורמות השונות/אתר רשמי, blizzard

ההחלטה לבטל את האירוע השנה לא מפתיעה יותר מידי: בליזארד עומדת בפני טלטלות לא פשוטות במהלך התקופה האחרונה, גם מבחינה תדמיתית וגם מבחינה משפטית, ובמהלך החודשים האחרונים התפוצצה פרשה בה נחשפה היחס המזעזע של בכירים בחברה המעודדים תרבות ואווירה קבועה של הטרדות מיניות, אפליה על רקע מגדרי ושלל התנהגויות לא הולמות עבור נשים - מה שמשאיר את החברה להתמודד עם לא מעט תביעות משפטיות ונזק תדמיתי עצום.

עולה גם התהייה האם האירוע בוטל מכיוון ובמהלך השנים האחרונות האירועים הללו גררו לא מעט ביקורת ויחסי ציבור רעים לחברה, וכל מה שנותר הוא לקוות כי השינויים שנעשו בחברה מאז התפוצצה הפרשה (שכוללים גם החלפת אנשי מפתח בתפקידים בכירים) יטיבו עימה, והיא תוכל לשקם את עצמה עם השנים ולספק משחקים טובים עבור המעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully