וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת הרים של הפתעות: טורניר ה-PGL Major בקאונטר סטרייק

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 13:04

היום הראשון של הטורניר בשטוקהולם אמנם סבל מכשלים טכניים קלים, אך עדיין הצליח לספק משחקים מותחים ולא מעט הפסדים וניצחונות לא צפויים

צפו במשחקי היום הראשון של טורניר PGL STOCKHOLM MAJOR

סוף סוף, לאחר שנתיים ארוכות בלי טורניר מייג'ור איכותי בקאונמטר סטרייק, אתמול התחיל הטורניר ה-PGL MAJOR שיכריע בשבילנו איזה קבוצה תיקח את התואר הנחשק אחרי תקופת קורונה מאוד ארוכה. היום הראשון של הטורניר התחיל ברגל שמאל כשגילינו שהשחקנים ישחקו את המשחקים הראשונים מחדרי האימון שלהם ולא מהבמה, והטאלנטים ישדרו מבוקרשט ברומניה.

זה יצר שידור פחות חלק ממה שאני צפיתי: בעיות סאונד, תמונה לא נקייה, והפסקות ארוכות הראו שאולי ההפקה באמת צריכה עוד יום בשביל להתארגן, ולנו נותר לקוות שהשידור ישתפר ככל שהטורניר יתקדם. מה שבטוח זה שקיבלנו מגוון קאונטר סטרייק איכותי ביותר, וכבר ביום הראשון ראינו כמה הפסדים לא צפויים. ביום הראשון הקבוצות ישחקו משחקים של BO1 (מפה אחת בלבד), וככל שנתקדם בשלב ה-Challengers נגיע למשחקי B03 (הטוב מתוך 3) במשחקי הדחה.

PGL STOCKHOLM MAJOR. liquipedia, אתר רשמי
הקבוצות ששיחקו בטורניר/אתר רשמי, liquipedia

הסיבוב הראשון ברובו הלך לפי הציפיות של רוב הצופים: Sharks הברזילאים נראו לא טוב מול MOUZ (שעשו שינוי בלוגו ממש לפני הטורניר למי שמופתע מהתמונה) ו-Movistar Riders נתנו הופעה טובה מול Renegades האוסטרלים. הניצחונות מהצד של BIG, Heroic, ENCE, VP ו FaZe לא הפתיעו אף אחד, אבל הפתעה אחת שבהחלט הייתה מהצד של Astralis, שהפסידו 16-6 ל-CPHF, שנראו מאוד מאוד חזקים בדרבי הדני הזה.

הסיבוב השני בעצם מתחלק לשני החלקים: מפסידים נגד מפסידים ומנצחים נגד מנצחים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
PGL STOCKHOLM MAJOR. liquipedia, אתר רשמי
PGL STOCKHOLM MAJOR/אתר רשמי, liquipedia

התחלנו את הסיבוב עם המשחקים של המפסידים שם ראינו את Spirit מנצחים מול GODSENT ואז Renegades לוקחים את הניצחון מול paiN, וגם ראינו את Tyloo הסינים מביאים את הניצחון הראשון שלהם מול Sharks שהרבה אנשים הימרו שתפסיד 0-3. וכמובן איך אפשר שלא לדבר על Astralis, שלאחר ההפסד מול Entropiq כרגע נמצאים עם תוצאה של 0-2 וחייבים לקחת ניצחון מחר כדי להישאר בטורניר.

בצד המנצחים ראינו את FaZe לוקחים ניצחון במשחק צמוד מול ENCE שלמרות שהפסידו קיבלנו הופעה מעולה מהשחקן הישראלי היחיד במייג'ור: לוטן "Spinx" גלעדי שסיים את המשחק עם נתונים טובים מאוד, וגם את Copenhagen Flames שממשיכים להפתיע ולנצח. הם לוקחים את המשחק מול BIG בצורה די חלקה והם ממשיכים להתקדם עם תוצאה של 2-0.

לאחר מכן ראינו את Heroic לוקחים ניצחון נוסף עם תוצאה של 16-11 מול MOUZ שכמעט הצליחו לחזור בחזרה, אבל בסוף Heroic ממשיכים עם תוצאה של 2-0. המשחק האחרון של היום היה Virtus.Pro נגד Movistar Riders שם ראינו עוד הופעה נהדרת מהצד של VP וגם הם ממשיכים להתקדם עם תוצאה של 2-0.

היום אנחנו נגלה איזה קבוצה תודח מהטורניר ואם Astralis תישאר בתחרות או שנצטרך לומר שלום לקבוצה שהרבה אנשים חשבו שתוכל לתת פייט רציני במייג'ור הקרוב, או שאולי בעצם מדובר בנקמה על איך שהם השאירו את Bubzjki בחוץ… אבל צחוקים בצד, יש על הקבוצה לא מעט לחץ ברגעים אלו.

צפו במשחקים של היום השני של PGL STOCKHOLM MAJOR המשודרים כעת

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully