וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאמי דוחה את עדכון המשחק הראשון של eFootball

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 18:18

העדכון שהיה אמור להשתחרר השבוע ולפתור חלק מהכשלים בהשקה של הדמו ידחה במספר ימים לתחילת נובמבר

eFootball/קונאמי

במהלך החודש האחרון שוחרר הדמו של משחק הכדורגל השנתי של קונאמי, פרו אבולושן 2022 (ששינה את שמו ל-eFootball באופן רשמי) וזכה לביקורות שליליות ולעג מצד השחקנים ברשת בעיקר בגלל הכשלים הגרפיים והתקלות הטכניות שהציג. מצד קונאמי נמסר כי בחברה מקשיבים לתלונות והבטיחו לתקן את כל הבאגים והתקלות, אבל כעת נראה שאותו עדכון מיוחל יתעכב במעט.

קונאמי שיחררה הצהרה רשמית בו היא מציינת כי העדכון הראשון למשחק שהיה אמור להשתחרר השבוע ב-28 באוקטובר ידחה לתחילת נובמבר: "אנו מעוניינים להודיע לכלל השחקנים שלנו שהחלטנו לדחות את עדכון 0.9.1 לתחילת נובמבר. אנו מתנצלים על העיכוב וחוסר הנוחות שנגמרה, ואנו מקיים שהזמן הנוסף שאנו מקדישים לעדכון יאפשר לנו להבטיח חוויית משחק משופרת עבור כלל השחקנים".

"אנו נעדכן לגבי תאריך מדוייק ופרטי התיקונים בעדכון בקרוב. בינתיים אנו נמשיך לעבוד על שיפור המשחק ואנו מתרגשים לקראת ההשקה של eFootball 2022".

מעבר לכשלים הגרפיים, הדמו של eFootball שוחרר בתחילת החודש והכיל מצבי משחק מועטים והגבלות על משחקי האונליין והוא זכה לביקורות שליליות ברשת ובפלפורמת סטים. השנה המותג הפך למשחק חינמי (Free to play) המתבסס על רכישות בתוך המשחק, ובקונאמי הבטיחו כי מדובר בתהליך מתמשך, וככל שהזמן יעבור החברה תוסיף עוד תכנים ועוד מצבי משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אז מה קרה השנה?

חלק גדול מהבעיות שנוצרו השנה נובעות מהעובדה שהמשחק עבר למנוע משחק חדש - Unreal של חברת אפיק (מפתחת פורטנייט), לעומת פרו אבולושן 2021 משנה שעברה שהתבסס על מנוע המשחק Fox של קונאמי, והוא זה ששירת ותיפעל את הסדרה מאז פרו אבולושן 2014. קונאמי הבטיחה גם קרוס פלטפורם מלא בין כל שחקני הפלטפורמות והקונסולות, כולל שחקני המובייל - מעבר כזה דורש עבודות תשתית רציניות מחדש והוא זה שככל הנראה יצר לא מעט תקלות ובעיות עבור המשחק השנה.

המשחק אמנם הפך לחינמי ושחקנים שיורידו את המשחק לא יבזבזו את כספם, אך בסופו של דבר הרושם הראשוני עשה את שלו, והשאלה הגדולה היא האם זה מאוחר מידי, והאם יכול להיות שקונאמי הימרה על הסוס הלא נכון בכך שבחרה לשחרר את eFootball במצב בו היא לא פתרה את כל הבאגים והתקלות?

רבים קיוו כי eFootball הממותג מחדש יהווה תחרות בשוק לחברת EA ופיפ"א המתחרה, אך נראה שעם גודל הציפייה, כך גם גודל האכזבה, ושחקנים רבים מרגישים זעם ותסכול על קונאמי שבמקום לקחת את המותג צעד אחד קדימה - למעשה החזירה אותו כמה צעדים לאחור. ניתן רק לקוות כי העדכונים יעשו את שלהם, והשחקנים ברשת יהיו מסוגלים לשכוח ולסלוח ביום שבו המשחק יחזור לתפקד כראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully