וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן Xizt עושה קאמבק וחוזר לקאונטר סטרייק בתפקיד חדש

עמית בגם

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 15:17

לאחר קריירה מרשימה של 12 שנים בקבוצות המובילות והפרישה המפתיעה במהלך חודש ספטמבר, הוא שב לזירה, והפעם בתור האנליסט והמאמן של קבוצת Heroic

אגדת הקאונטר סטרייק ריצ'רד "Xizt" לנדסטורם עושה חזרה לסצנה התחרותית של קאונטר סטרייק כאנליסט ומאמן לאחר שהודיע על פרישה בתור שחקן מקצועי בספטמבר האחרון. לאחר קריירה מרשימה של 12 שנה בקבוצות מובילות כמו Fnatic, FaZe, Dignitas וכמובן היותו חלק מהרוסטר האגדי של NiP בשנים 2012-2015, הוא מצטרף לקבוצה הדנית Heroic כאנליסט וכמאמן ראשי זמני לקראת הטורניר PGL Major שיתחיל ב 26 באוקטובר.

"Xizt" מצטרף ל-Heroic לאחר שהם נאצלו לפטר את המאמן הקודם שלהם, ניקולאי "HUNDEN" פיטרסון, מכיוון והוא נמצא אשם בסקנדל רציני שסחף את סצנת הקאונטר סטרייק: הארגון ESIC (ראשי תיבות של: Esports Integrity Commission, או בעברית ועדת יושר האיספורטס) השעה אותו ועוד עשרות מאמנים לתקופות ארוכות של חודשים וחלקם גם שנים אחרי שנמצאו אשמים בשימוש בבאג בשרתי המשחק שנתן להם כמאמנים את האופציה להסתכל על המשחק מנקודות במפה שהם לא היו אמורים להיות בהם.

כמו שאתם רואים הבאג הזה יכול לתת יתרון פשוט מטורף לקבוצה עם כמות המידע שהם יכולים להשיג על איפה שהאויבים שלהם עומדים. ובגלל משבר הקורונה והעובדה שבמשך שנתיים רוב הטורנירים היו בפורמט אונליין, היה קשה מאוד לגלות את זה.

בסופו של דבר, HUNDEN קיבל השעייה לשנתיים, ואז HEROIC נכנסו למשבר רציני שבו הם שיחקו בלי מאמן, ובעצם השתמשו במי שהיה המאמן ביצועים ומנטליות שלהם טרוס "Robl" רובל כמאמן ראשי בפועל. בנוסף לזה, ענן ההאשמות שריחף מעל הראש של השחקנים בקבוצה שאמר שבעצם השחקנים היו מודעים ושותפים לשימוש של המאמן באותו באג.

בסופו של דבר ESIC ניקתה את כל השחקנים מאשמה חוץ משחקן אחד (שכבר לא משחק ב Heroic), וזהו ניקולאי "niko" כריסטנסן, שמשחק עכשיו ב OG. הוא כבר קיבל שורת אזהרות ותנאים מגבילים על זה שידע, ואפילו במקרים מסוימים עזר ל-HUNDEN להגיע למקומות ספציפיים שהוא רצה להגיע אליהם.

נותר רק לקוות ש-Xizt יוכל באמת לקחת את הניסיון העצום שלו במשחק הזה ולהמיר אותו ליכולת לאמן את הקבוצה. ולא מדובר בסתם קבוצה. Heroic ביססה את מעמדה בעולם התחרותי והיא כבר זכתה בכמה תארים, כך שמעניין לראות אם המאמן החדש יוכל לקחת אותה לרמה עוד יותר גבוהה מזו שהגיעה אליה. אני באופן אישי מאמין שהוא רק יתרום להצלחה שלהם. נאחל לשחקן העבר בהצלחה בתפקיד החדש ובקבוצה החדשה שלו, ונקווה שלא יצטרך לסבול מסקנדלים כמו מה ש-Heroic עברו לאחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully